Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så vil jeg ligge fortælle om min gode oplevelse af dette sted. Måske ikke det rigtige forum, da han er pæredansk men giver både massage til mænd og kvinder.

Han giver en super god massage. Jeg var der i starten af ugen og valgte full body og tillæg af intim prostata massage, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Fuck det var godt, javel noget grænseoverskridende når man er til piger at få en finger op i røven og massage af pikken samtidig af en mand. Om på ryggen fortsatte pik massagen og brystvorter og pung blev masseret og det var uundgåligt at komme og det helt ok med ham.

Pt. Den bedste massage jeg overhoved har fået i dk og det er kun dig som bliver berørt, det modsatte er helt forbudt. Men det super massage og intimmassage og jeg tror ikke man kan undgå at komme under den del af massagen og så er 600 kr jo også en helt ok pris for 1 t og 45 min nydelse og forkælelse, god stemning og snak under massagen.

Skrevet

Så vil jeg ligge fortælle om min gode oplevelse af dette sted. Måske ikke det rigtige forum, da han er pæredansk men giver både massage til mænd og kvinder.

Han giver en super god massage. Jeg var der i starten af ugen og valgte full body og tillæg af intim prostata massage, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Fuck det var godt, javel noget grænseoverskridende når man er til piger at få en finger op i røven og massage af pikken samtidig af en mand. Om på ryggen fortsatte pik massagen og brystvorter og pung blev masseret og det var uundgåligt at komme og det helt ok med ham.

Pt. Den bedste massage jeg overhoved har fået i dk og det er kun dig som bliver berørt, det modsatte er helt forbudt. Men det super massage og intimmassage og jeg tror ikke man kan undgå at komme under den del af massagen og så er 600 kr jo også en helt ok pris for 1 t og 45 min nydelse og forkælelse, god stemning og snak under massagen.

svarer til min oplevelse :-)

Skrevet

total lækker og overskridende oplevelse. Er der nogen der ved, om der findes noget lignende i østjylland. Ville gerne prøve prostasamassage

• 3 months later...
Skrevet

Lyder super lækkert...

Hvad med den intime del, hvad består den af, er han nøgen?

Og bruger han sit værktøj :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.