Hop til indhold

Bedste form for massage?

Featured Replies

Skrevet

Hej Eroguide

Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt samtidig med at jeg er hudsulten. Derfor har jeg besluttet mig for jeg godt kunne tænke mig at prøve noget der involvere krops massage eller lignende. Engang i mellem falder jeg over milking-table, lingram. Body to body massage, prostata og tantra massage. 

Jeg er klar over, at vores præferencer er forskellige, men hvad kan eroguide anbefale og hvorfor? Jeg er åben for det meste og høre gerne jeres besyv på, hvad der er godt. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Well @Haps as you mentioned, we all have difference Preferences but I have sincerely appreciated Lizbeth Love’s amazing body2body massage with a megafrench finish. I have tried some of the few others who offer that combination, but none that come close to Lizbeth’s level of performance. 

https://annoncelight.dk/showad/436759

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
Danskmandsj skrev, den 22.3.2026 at 07:49:

Hvor i DK?

København

Skrevet
  • Author
Rouge skrev, den 20.3.2026 at 00:04:

Well @Haps as you mentioned, we all have difference Preferences but I have sincerely appreciated Lizbeth Love’s amazing body2body massage with a megafrench finish. I have tried some of the few others who offer that combination, but none that come close to Lizbeth’s level of performance. 

https://annoncelight.dk/showad/436759

I should try this then. How is the message? Is is soft or what can I expect of a good B2B?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.