Hop til indhold

E - Stim, nogle der har erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil jo helst have sex med min dejlige kvinde, men i lange perioder af året er jeg alene, og slider mit lem i laser med solosex. Og skulle jeg købe mig til det hver gang lysten bliver for stor, ville det ruinere mig.

Så faldt jeg over denne:

https://fra.xhamster.com/videos/load-bouncing-from-the-excited-penis-after-the-electric-shocks-reach-maximum-pleasure-xh6UHpl#

Den viser jo at E - Stim åbenbart kan virke. Men når man kikker på udbuddet i de forskellige websites virker det helt uoverskueligt.

Så som sagt - nogen der har erfaring indenfor området? Hvad skal præcist skal man anskaffe sig, for at få det resultat?

Bedste hilsener til alle :-)

Skrevet

Jeg har selv en E-stim og jeg nyder det hver gang jeg leger med strøm, jeg købte den i Aldi for en del år siden

Skrevet
MusicMan skrev, for 47 minutter siden:

Men når man kikker på udbuddet i de forskellige websites virker det helt uoverskueligt.

Hvis man skal have noget ordentligt produkt er prisen 2000 +.

Hvis jeg skulle bruge så mange penge , ville jeg opsøge en der tilbyder dominans og afprøve det der,

Har selv kun afprøvet et billigt apparat med klæbepudder , kostede 200 men var bestemt hellere ikke mere værd

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.