Hop til indhold

Astrid Dulce pt. Præstø

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet
Brunfilla skrev, den 11.3.2026 at 08:29:

Er der nogen der har besøgt denne dejlige dame:

https://annoncelight.dk/showad/437113

Hun har vist haft annonce tidligere i slagelse men er ikke helt sikker. Er billederne nogenlunde retvisende ? og mål opgivet til 163 /58 ? 

Brunfilla skrev, den 11.3.2026 at 08:29:

Er der nogen der har besøgt denne dejlige dame:

https://annoncelight.dk/showad/437113

Hun har vist haft annonce tidligere i slagelse men er ikke helt sikker. Er billederne nogenlunde retvisende ? og mål opgivet til 163 /58 ? 

Jeg har besøgt hende her for nyligt i søborg. Virkelig dejlig kvinde faktisk med gode former og hun var villig til det meste. Skal klart besøge hende igen.

En af de bedre latina besøg jeg har haft.

Skrevet
  • Author

Nå jamen det fryder mig du har haft en god oplevelse med Astrid Dulce. Kort efter min efterlysning besøgte jeg hende nemlig selv.

Jeg skrev ikke en anmeldelse af hende på daværende tidspunkt, fordi der var ting der slog meget ud i begge retninger. Hun var sød men var ikke videre køn i ansigtet. Kroppen var ok. Det der var med besøget, var af en karakter hvor jeg ikke havde lyst til at "kaste hende under bussen" - hvis det giver mening... og det vil jeg da så slet ikke gøre nu, hvor du har haft en god oplevelse.

Skrevet

@Hibongo Når du citerer, så lad venligst være med at citere hele indlæg og slet ikke flere gange.

Du kunne blot bare have skrevet uden at citere noget.

Derudover så skal skal du ikke rette i citater.

Redigeret af Stapler

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.