Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n32121/10292/petite-mary

Hun er helt fantastisk. Det tætteste, jeg nogensinde har oplevet på en GFE (Girlfriend Experience). Hun har en vidunderlig, flad, tonet mave, er meget slank og petite. Hun kysser smukt med tungen og er meget sød. Hun giver et vidunderligt blowjob, har ægte bryster og en glat, barberet fisse med mellemstore indre kønslæber.

Beliggenheden er let at nå med god parkering, meget diskret i et stort bygningskompleks.

Pige 10/10

Beliggenhed 10/10

Oplevelse 10/10

Skrevet

Tak for input. Hvad er prisniveauet (står ikke i hendes annonce) - er det nogenlunde standard?

Skrevet
Steff007 skrev, for 2 timer siden:

Tak for input. Hvad er prisniveauet (står ikke i hendes annonce) - er det nogenlunde standard?

Nej. Hun er dyr. Sikkert derfor en helt ny jammer med en super anmeldelse af Hende.

Skrevet
Citat

Hun er helt fantastisk. Det tætteste, jeg nogensinde har oplevet på en GFE (Girlfriend Experience). Hun har en vidunderlig, flad, tonet mave, er meget slank og petite. Hun kysser smukt med tungen og er meget sød. Hun giver et vidunderligt blowjob, har ægte bryster og en glat, barberet fisse med mellemstore indre kønslæber.

Beliggenheden er let at nå med god parkering, meget diskret i et stort bygningskompleks.

Pige 10/10

Beliggenhed 10/10

Oplevelse 10/10

Jeg tillader mig at citere hele anmeldelsen - men på en måde så den kan læses.
Flere nylige anmeldelser i denne tråd: 

Redigeret af Bebop

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.