Hop til indhold
GiftMand69Esbjerg

Linin Thai Esbjerg - beautiful face & body

Recommended Posts

Var forbi Linin her til formiddag, da jeg et stykke tid har gået og ventet på en anmeldelse om hende herinde,  men kunne nu ikke vente længere. 

Aftalte tiden i går med hende uden problemer, og måtte lige confirm inden afgang om hun nu også var klar… og det var hun. :D

Og sikke en lille godte der åbnede døren :wub: det ER hende som på billederne, med fræk fræk makeup som på billederne også, store silikone patter som står lige ud, med lækre nippels. 
Havde bestilt en time, vi ligger os på sengen og small talk og kysser, imens hun nusser min pik og boller dejligt, dog var jeg allerede hård som en sten. Og der gik få minutter så blev det til den klassiske vådserviet, for derpå at give et fantastisk blow, med bollerne helt inde i munden, og som endte i en 69. 
Dejlig glat fisse, som også smagte godt, med tungen godt boret ind i den. 
Nu skulle jeg bare mærke hende….. så på med dutten, og så sprang hun ellers op på, til den store cowgirl ridning…. Hold da op, hun kunne bevæge hofterne, og køre den helt i bund, så livmoderhalsen kunne køre rundt og imod pikken. :shock: fuck det er frækt, når de formår dette. 
Så vendte hun sig og blev til en reverse cowgirl. 
Ammen altså… den tøz kan noget, og absolut ingen berøringsangst !!!

Vippede hende af for at tage hende i ske position, så jeg kunne lege med hendes lækre fisse samtidigt, og dette kunne hun lide. Om på ryggen med hende og benene helt op til hovedet, og så trykke min pik heeeelt i bund, imens hendes smukke øjne nærmest takkede efter flere dybe stød inde i hende, og var meget tæt på at skyde den af, så 30sek. pause. 
Dernæst en kort doggy, og så måtte jeg bare mærke livmoderen igen. Fik kneppet hende længe og dybt, og nussede klitten imens, at hun formåede at komme to gange ovenpå mig…. Og det var tydeligt at mærke, da alt glidcreme straks blev overflødigt, så våd blev hun pludseligt.  <3
Spurgte om jeg måtte komme ud over hendes struttende bryster og dette måtte jeg, så af med gummiet igen til en lækker sutter og hånd, og så tog jeg selv lige over til sidst, og fyrede hele ladningen af, med så stort et tryk, at jeg desværre ramte hendes ansigt også :o men Linin tog det stadigt med et smil. 
Bagefter lå vi bare og slappede af og snakkede lidt omkring hende… dejlig latter hun har, og kan lide at drille en lidt, og min pik voksede hurtigt igen, så fik jeg lige en tur med begge hænder og munden omkring bollerne igen, inden tiden udløb, dog uden at komme igen, da jeg efter første omgang nu kan kneppe yderlige nogle timer uden at komme…

Blot til info boyz, så smutter hun videre på søndag, så det er snart, hvis hun skal besøges i denne omgang!!

Dog giv lige plads til et genbesøg på lørdag… Er sgu nødt til at opleve hende igen inden hun smutter, med den pris og service hun tilbyder. :x

https://annoncelight.dk/showad/438535

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede at det var en falsk annonce da der var en anden annonce med samme navn og billeder men med en meget længere annonce tekst.

Hun skrev sidste dag i Esbjerg og annoncen forsvandt så gik der 2 dage så dukkede den nye annonce op :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...