Nyherpå 1 Skrevet for 7 timer siden (edited) Jeg havde besøg af Milla lidt før nytårskiftet, og nu hvor jeg kan se at hun er tilbage vil jeg lige give hende en anbefaling. https://annoncelight.dk/showad/446144 Vi havde aftalt frem og tilbage før dagen, og hun levede virkelig op til det hele. Hun kan lide det hårdt, og det var det der gjorde mig interesseret. Hvis man behandler hende med respekt er der virkelig mulighed for at få udlevet nogle fantasier. Jeg havde helt ømme håndflader da hun tog hjem igen, og alt skete med et glimt i øjet. Hun kan virkelig tage imod, og virkede til at elske det. Jeg nød synet da hendes store røv blive mere og mere rød, og nød også da hun tog sig af mig. Hvis hun svarede lidt igen var hun helt med på at hun kunne risikere at få en flad, eller at man gjorde det lidt hårdere for hende - og det var fantastisk at se at hun nød det. Aftalen var at det handlede om hende, så der var ingen penetration sex, men masser af smæk og leg med legetøj. Fantasien sætter grænser her, så hvis du gerne vil udleve noget, så kan jeg kun anbefale Milla. Pas godt på hende for hun virker som en ener der går ind i det med hele sig selv. Redigeret for 7 timer siden af Nyherpå Stave fejl. Og så manglede der et billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyherpå 1 Skrevet for 7 timer siden Vi afsluttede forresten med at snakke om andre setups med flere mænd, så hvis nogen er frisk på det, så skriv til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg