Hop til indhold
ChasB

Lena Love og Vicky Basno - gør det!

Recommended Posts

Hey

Jeg besøgte de to skønne kvinder i slutningen af februar og lovede dem, at jeg ville lave en anmeldelse, så værsgo :-)

Indledende var der en kende knas med, at jeg stod og ventede ved døren lidt længe, men da jeg kom ind og op i lejligheden var det hurtigt glemt! Jeg ankom lige omkring aftensmaden og de 2 kvinder havde bestilt pizza og jeg blev opvartet på fineste vis, mens jeg blev afklædt og jeg afklædte dem :wub:
Allerede fra starten blev der udvekslet kys på kryds og tværs og efter lidt tid i køkkenet kunne jeg ikke vente mere og foreslog, at vi skulle "lidt" mere.. Det var de med på og vi blev enige om soveværelset og jeg fik dobbeltblow og jeg startede med Lena under mig, Vicky over Lena, så jeg kunne kneppe Lena mens hun slikkede Vickys fisse og jeg hendes røv - piv, piv, piv frækt!! Der var lidt forskellige positioner, inden jeg kom (i kondom) i Vicky, hvorefter vi trak ud i stuen og jeg hygge lidt med Vicky, mens Lena var lidt væk - hun smager lækkert og vi skulle egentligt i gang med anal, men en træls skarp negl en tidligere gjorde det umuligt, så jeg kneppede hende i doggy og hun er læææækker! Så kom Lena og ville have analt, så hun stoppede det og lagde sig og slikkede Vicky mens jeg tog hendes røv - virkelig et skønt syn og lækkert! Men jeg nåede ikke at komme inden hun måtte stoppe, så Vicky red mig til jeg kom, mens Lena sad på mit ansigt!

Til aller sidst syntes jeg, at Lena fortjente at komme så brugte lidt tid på at slikke hende til en orgasme (er jeg overbevist om!) og så spiste vi alle 3 lidt pizza, inden jeg blev kysset farvel.

Super god oplevelse! og de kan kun anbefales <3

Lena
https://nympho.dk/n7362/2658/sweetest-little-sin

Vicky - ikke aktiv på Nympho pt, men er ret kendt, kan jeg fornemme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vicky er meget godt kendt,og hun er en ener i branchen. Absolut særklasse.

Jeg var ikke kendt med at hun lavede sjov med Lena, men det lyder virkelig lækkert :wub::wub: Du kneppede Vicky samtidigt som Lena slikkede hende?? Fantastiskt<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...