Hop til indhold

Paula i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hey er ny herinde 

ville høre om der var nogen der havde erfaring med hende her 

https://annoncelight.dk/showad/316841 

kunne måske godt tænke mig at besøge, men priserne virker nærmest for gode til at være sandt. 

tak på forhånd 

Skrevet

Hejsa. Den er god nok. Søg på 316841. Prisen for en halv time har endda været nede på 500 kr. Hun har været i Hjørring og omegn i længere tid. OK behandling, hvor jeg fik Golden Shower på et håndklæde på gulvet, blow, 69 og sex. ALT er med gummi, selvom hun lover blowjob uden. Det gik stærkt, men hun er meget sød og venlig og kan sit kram.

Skrevet

PS: Brug ikke en telefon eller et nummer en evt. ægtefælle ser. Hun har skrevet til mig flere gange uopfordret og det bryder jeg mig ikke om…

Skrevet

Hej

jeg har besøgt hende i aften, det er hende på billederne, jeg købte 30 min og blow uden,  jeg kan bestemt ikke klage over noget, der var ikke noget hun ikke ville, hun spillede fint med, og mon ikke også hun kom.

jeg ved ikke hvor længe hun er her, men hun har lejet lejligheden for en kort periode, hun taler lidt dansk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.