Hop til indhold

Weronica, Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg har rette din overskrift, da "Nogen erfaring med denne dame", hverken hjælper dig eller andre.

Skrevet
Den nervøse skrev, for 12 timer siden:

hun låner Julianas profil

Julianna virker også til at have være tilbagevendt, og personligt havde jeg en rigtig god oplevelse med Julianna. Tænker at Weronica også må være et besøg værd, ellers ville Julianna nok hurtigt blive træt af at låne/dele profil.

Skrevet

Jeg var fordi Weronica i sidste uge. Hun er nem at skrive med, sød, fuld af energi og fint serviceminded. 

Når det så er sagt, så synes jeg at der er pyntet for meget på billederne, og jeg fandt hende ikke særlig attraktiv, og jeg fortrød at jeg ikke vendte i døren. 

Hun har dog et par fine berøringsvenlig bryster, og der blev mit fokus så lagt ;)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.