Hop til indhold

Drosselvej, Lolyta skuffelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg lod mig lokke af et par gode billeder og en glidende samtale, men det var en fejl fra min side af...

Kvinden jeg mødte så også ganske nydelig ud, men det var totalt en mekanisk og antiklimaktisk oplevelse. Hun blev ved med at mumle noget uforståeligt og det var en rigtig kedelig oplevelse. 

Det springer jeg over næste gang jeg er på de kanter. 

https://annoncelight.dk/showad/450838

Redigeret af Stapler
Overskrift

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan kun bekræfte at hun er en dårlig oplevelse.

Hun forstår INTET engelsk og kommunikation er derfor håbløs, jeg ved ikke hvem der svarer på hendes telefon?

Der ud over er krop ikke noget at råbe hurra for, der må være nogle børn der har ammet hende...

Service også dårlig  - nej tak herfra...

Skrevet

Var forbi i dag, og positiv oplevelse.

En lidt sidste og genert pige, og ja, hendes engelsk kunne være bedre.

MEN: hun er flot, fræk og sød og gav mig en rigtig god oplevelse!

Så anbefaling herfra- prøv hende, du tager glad hjem :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ok. Prøvet igen, og jeg må indrømme det betyder noget for mig at det er muligt med et minimum af kommunikation - så jeg kommer ikke igen...

Iøvrigt mærkeligt man kan få sex uden, men ikke må komme i munden på hende, men nu det mindste problem (og er ikke til sex uden), den manglende kommunikation er klart værst. Også virker hun lidt forvirret - måske pga sprog vanskeligheder?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.