sexetlatex 0 Skrevet 8. Marts Hej Jeg er ikke den store com nørd. Så hjælp Jeg har idag oprettet en mail på Outlook.dk Men efter 20 mails så kan jeg ikke sende flere. Har søgt men kan f ikke finde ud af hvorfor jeg ikke kan sende flere. Når jeg forsøger så siger den bare jeg ikke kan sende flere idag Nogeb der kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olex3662 14 Skrevet 8. Marts Hej Af hvad jeg kunne finde på nettet, så er det microsoft der har en begrænsning på nye e-mail adresser, for at undgå at de ikke bliver brugt til spam. Men den skulle gerne hæve sig til 300 mails om dagen man kan sende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 211 Skrevet 8. Marts sexetlatex skrev, for 17 minutter siden: Hej Jeg er ikke den store com nørd. Så hjælp Jeg har idag oprettet en mail på Outlook.dk Men efter 20 mails så kan jeg ikke sende flere. Har søgt men kan f ikke finde ud af hvorfor jeg ikke kan sende flere. Når jeg forsøger så siger den bare jeg ikke kan sende flere idag Nogeb der kan hjælpe Har du evt fået en mail. Enten på den nye adresse eller på den backup adresse du har brugt, hvor der står at du skal bekræfte din identitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9643 Skrevet 8. Marts Det er helt normalt, når man lige har oprettet en ny konto hos Microsoft’s Outlook. Nye konti har ofte midlertidige begrænsninger på hvor mange emails man kan sende pr. dag for at forhindre spam. Så imorgen kan du sende emails igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 258 Skrevet 8. Marts Gmail er langt bedre og mere kompatible med de fleste enheder end Outlook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg