Hop til indhold

Hjælp til Outlook mail

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg er ikke den store com nørd. Så hjælp 

Jeg har idag oprettet en mail på Outlook.dk 

Men efter 20 mails så kan jeg ikke sende flere. Har søgt men kan f ikke finde ud af hvorfor jeg ikke kan sende flere.  

Når jeg forsøger så siger den bare jeg ikke kan sende flere idag 

Nogeb der kan hjælpe 

Skrevet

Hej

Af hvad jeg kunne finde på nettet, så er det microsoft der har en begrænsning på nye e-mail adresser, for at undgå at de ikke bliver brugt til spam. Men den skulle gerne hæve sig til 300 mails om dagen man kan sende :)

Skrevet
sexetlatex skrev, for 17 minutter siden:

Hej 

Jeg er ikke den store com nørd. Så hjælp 

Jeg har idag oprettet en mail på Outlook.dk 

Men efter 20 mails så kan jeg ikke sende flere. Har søgt men kan f ikke finde ud af hvorfor jeg ikke kan sende flere.  

Når jeg forsøger så siger den bare jeg ikke kan sende flere idag 

Nogeb der kan hjælpe 

Har du evt fået en mail. Enten på den nye adresse eller på den backup adresse du har brugt, hvor der står at du skal bekræfte din identitet?

Skrevet

Det er helt normalt, når man lige har oprettet en ny konto hos Microsoft’s Outlook. Nye konti har ofte midlertidige begrænsninger på hvor mange emails man kan sende pr. dag for at forhindre spam.

Så imorgen kan du sende emails igen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.