Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har info om kvinden som de vil dele?

https://sugardaters.com/da/profile/5VRvJGg-z0

Hejsa. Jeg har været her før (i tilfælde af at du synes, st jeg er bekendt) Super sød og smilende 27-årige kvinde her. Jeg går ikke efter en specifik plan med min færden her på sitet. Dog med kort beskrivelse, så søger jeg en fast relation, hvor vi begge skal føle at vi bliver tilfredsstillet med de ønsker, vi hver især måtte have. Skriv til mig, hvis du synes at jeg ligner en pige, som du kunne se dig selv, have noget hyggelige stunder med og som du kunne have LYST til at forkæle i form af lidt sugar-støtte i hverdagen. Glæder mig til at høre fra jer skønne gutter herinde

Skrevet

Hun vil kun sælge billeder, hun har tidligere haft 2 profiler. Begge ret ens,  men forskellige steder i landet. Hun pakker det godt ind men da jeg gjorde opmærksom på, jeg ikke købte billeder blev jeg blokeret. Jeg tvivler på du får held med møde. Det er bare mine erfaringer:)

Skrevet

Aldrig køb billeder af en du ikke har mødt, for det første kan det være hendes x der sælger biller uden tilladelse, for det andet er der måske 1 % chance for dem der sælger billeder osv rent faktisk er til møder 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.