Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
44Knudsen skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/439062

https://annoncelight.dk/showad/304239

Besøgte disse to frække "tøser" i fredags. Dejligt selvskab i en halv time, med blowjob (med kondom), fisseslikning, samt sex i flere stillinger. De var i vældigt godt humør og grinede flere gange højlydt.

1000 kr til hver af de to, som også står i deres annoncer.

Kan du fortælle lidt mere om især Sabrina ? Hun har været der i mange år on / off men aldrig fået en ordentlig anmeldelse. Emily kender jeg kun alt for godt - hun er så lækker og sød.  

Og måske fortælle lidt mere om hvordan kemien var mellem pigerne imens ? Rørte de ved hinanden osv ?

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 8 timer siden:

Kan du fortælle lidt mere om især Sabrina ? Hun har været der i mange år on / off men aldrig fået en ordentlig anmeldelse. Emily kender jeg kun alt for godt - hun er så lækker og sød.  

Og måske fortælle lidt mere om hvordan kemien var mellem pigerne imens ? Rørte de ved hinanden osv ?

Sabrina var mere indledende, uden at Emily på nogen måde var uengageret. Sabrina på sidst ind på værelset, men gik straks efter min pik, som hun altid gør.

Der var ikke noget fysisk mellem dem.

Skrevet

Hvordan vurderer du Sabrinas alder og udseende ? er hun en flot pige ? Som du nok har gættet er jeg stor emily fan så sammenlign endelig med hende? som keg personligt ville give en 8’er på 10-skalaen over lækre latina milfs. Men Sabrinas menukort virker meget tiltrækkende hehe

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 44 minutter siden:

Hvordan vurderer du Sabrinas alder og udseende ? er hun en flot pige ? Som du nok har gættet er jeg stor emily fan så sammenlign endelig med hende? som keg personligt ville give en 8’er på 10-skalaen over lækre latina milfs. Men Sabrinas menukort virker meget tiltrækkende hehe

Hendes ansigt er lidt specielt, som jeg ikke helt kan beskrive (måske en anden kan byde ind). Hun er vel en 10 år ældre end de 33, hun stadig har stående.

Skrevet
Brunfilla skrev, for 3 timer siden:

Der er noget magisk over hendes alder. Da jeg besøgte hende for små 10 år siden var hun ældre end mig. Men nu er jeg ældre end hende 

Skrevet
Brunfilla skrev, den 8.3.2026 at 10:32:

Sabrina er blevet anmeldt rigtig mange gange incl af mig selv.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.