Hop til indhold

GOD alm Massage. Hvorhenne?

Featured Replies

Skrevet

Hvis jeg skal kigge efter noget sensuelt massage, enten fullbody uden seksuelle ekstraydelser, eller bare sensuel og pirrelig uden sex, i København hvor skal jeg så kigge hen?

Gerne 300-500 for en time. Og ikke thai.

Jeg har før prøvet en fullbody massage, der i den grad var fantastisk og pirrende. Men thaipigerne siger mig dybest set ikke særligt meget, og vil undgå dem for fremtiden. Og gider heller ikke en glædespige-massage, jeg synes der mangler noget i den henseende.

Måske må det så være med håndklæde over de mere mandlige dele, eller med underbukser på, det går nok. Det skal heller ikke være en massage af en mand hehe.

Sensuel massage/evt pirrende eller blød:

Ikke udført af: Thai, Glædespige, mand, kiropraktor(sportsmassage eller lignende).

Kan man ikke bare få en varm og god massage i KBH, gerne sådan en form for GFE/kærestemassage, til en 300-500 kr nu om dage?

Jeg har spurgt efter det før, og fik desværre aldrig noget alternativ til den gode massage jeg fik på Østerbro for et par måneder siden hos Hanne. Hende skal jeg besøge igen snart, men vil gerne have et lignende alternativ.

Skrevet

Hvis jeg skal kigge efter noget sensuelt massage, enten fullbody uden seksuelle ekstraydelser, eller bare sensuel og pirrelig uden sex, i København hvor skal jeg så kigge hen?

Gerne 300-500 for en time. Og ikke thai.

Jeg har før prøvet en fullbody massage, der i den grad var fantastisk og pirrende. Men thaipigerne siger mig dybest set ikke særligt meget, og vil undgå dem for fremtiden. Og gider heller ikke en glædespige-massage, jeg synes der mangler noget i den henseende.

Måske må det så være med håndklæde over de mere mandlige dele, eller med underbukser på, det går nok. Det skal heller ikke være en massage af en mand hehe.

Sensuel massage/evt pirrende eller blød:

Ikke udført af: Thai, Glædespige, mand, kiropraktor(sportsmassage eller lignende).

Kan man ikke bare få en varm og god massage i KBH, gerne sådan en form for GFE/kærestemassage, til en 300-500 kr nu om dage?

Jeg har spurgt efter det før, og fik desværre aldrig noget alternativ til den gode massage jeg fik på Østerbro for et par måneder siden hos Hanne. Hende skal jeg besøge igen snart, men vil gerne have et lignende alternativ.

Jeg er ikke sikker på prisen, men prøv at spørge Liv herinde fra.

Hun er sgu dejlig og kan helt sikkert det du ønsker

Skrevet

har du et link til Hanne?

Skrevet
  • Author

har du et link til Hanne?

Hanne giver ikke mere full body massage. Hun gad heller ikke mere at få henvisninger fra Eroguide, det er ikke hendes målgruppe. Men hun leverer sådan set "bare" en meget god og sensuel massage, hvor hun virkeligt kommer igennem dine erogene zoner, og lægger stor vægt på dem.

Det skal allerhelst være en almindelig massør.

Jeg har prøvet Liv, det er noget andet jeg søger. Det var rigtigt sødt og godt hos hende, men ikke helt det jeg søger denne gang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.