Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Min oplevelse denne gang må jeg desværre berette i en mindre gunstig tone.

Forud for den aftalte stund havde jeg haft en ganske udmærket og venlig korrespondance med pigen. Samtalen forløb høfligt og uden vanskeligheder, og vi nåede frem til en klar aftale om, at hun skulle aflægge mig et besøg af omtrent en times varighed. Alt syntes således at være i den skønneste orden.

Hun meddelte mig siden, at der ville gå omtrent tredive minutter, før hun ankom. Da denne tid var forløbet uden tegn på hendes ankomst, tillod jeg mig at forhøre mig om, hvor langt hun mon var nået. Hertil svarede hun, at hun blot var omkring ti minutter forsinket. Dette tog jeg ganske roligt, da sådanne små forsinkelser jo kan forekomme.

Dog gik der yderligere et kvarter uden nyt, hvorfor jeg endnu engang rettede henvendelse. Denne gang lød forklaringen, at hun havde været så uheldig at punktere, men hun forsikrede mig om, at der nu højst ville gå endnu tredive minutter.

Jeg valgte derfor at afvente endnu en stund, men da tiden igen gik uden hverken ankomst eller besked, skrev jeg på ny for at høre, om hun fortsat var på vej. Denne gang kom der imidlertid intet svar. Til sidst måtte jeg meddele, at det efterhånden blev for sent.

Siden da har jeg intet hørt fra hende.

Alt i alt efterlader oplevelsen mig med indtrykket af noget, der mest af alt må betegnes som fup og fidus.

https://annoncelight.dk/showad/367641

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.