Kurt The Man 86 Skrevet for 9 timer siden Tænke jeg ville teste Vejles nye sted. https://annoncelight.dk/showad/446456 Ringede og fik relevante oplysninger af sød pige der talte fint dansk. Adressen er vist kendt af ældre medlemmer herinde. Nu er der ny ejer, renoverede lokaler, pænt indrettet og rent. Bestilte en time med det meste og blev ikke skuffet. Tværtimod. Blev mødt af en petit sexet thaipige et sted i 30'erne. Mona mener jeg hun kaldte sig. Efter en meget kompetent ægte hård Thai massage, startede løjerne med lækker olie B2B og pirring der gled naturligt i en velsmagende 69. På med kondom og derefter skøn gensidig elskov, hvor jeg næsten er sikker på vi begge fik for- og udløsning. Resttiden gik med snak, grin og lidt afslappende ansigtsmassage, bad og ude på gaden ca 70 min efter jeg kom ind. Alt i alt et besøg der kan gøre Vejle stolt igen, efter en periode med generelt lidt slidte og trætte steder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 128 Skrevet for 7 timer siden (edited) Det lyder godt. Man Kender jo Funny og hun snakkede meget om at åbne hendes eget sted, det er så sket. Lyder som en dejlig omgang med Mona. Er BJ uden hætte der? Eller er det ekstra? Redigeret for 7 timer siden af lurikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurt The Man 86 Skrevet for 6 timer siden Det var "Den lille uden-hætte og ulven" Det var med i pakken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg