Hop til indhold

hvad betyder det når der er et snefnug i overskreften

Featured Replies

Skrevet

hvad betyder det når der er et snefnug i overskreften 

jeg ser det mange steder. nogen der ved hvad der menes med det ?

Skrevet

Stoffer.
At den pågældende enten tager eller tilbyder at dele fx kokain med sine klienter.
Det har der i hvert fald været talt om tidligere herinde så vidt jeg husker.

Skrevet
Version2 skrev, for 1 time siden:

Nemlig, det tror jeg også. Og det samme gælder vist når ordet 'party' bliver nævnt.

Det er også min oplevelse.

Havde en gang lavet en aftale i stand med en pige, og til sidst i vores korrespondance, så spurgte hun; "Are U into white party, then i can offer that too".

Jeg spurgte hende om hun mente stoffer, hvortil hun svarede; "Yeees my love, i love it, makes me so horny".

Hendes annonce var netop også plastret til med "sne fnug emojis" , det hele endte med at jeg trak mig fra vores aftale, og jeg afholder mig fra at besøge piger der bruger "sne fnug emojis" i deres annoncer, jeg synes især det er udbredt i annoncer på AL

Skrevet

Kan godt forstå det i skriver, men betyder det, at man er begyndt at sælge coke og sex samtidig?? 

Jeg har godt nok aldrig været ude for stoffer på mine besøg, så det overrasker mig en del.

Skrevet
anmelder skrev, for 1 time siden:

Kan godt forstå det i skriver, men betyder det, at man er begyndt at sælge coke og sex samtidig?? 

Jeg har godt nok aldrig været ude for stoffer på mine besøg, så det overrasker mig en del.

Det har stået på i mange år. Typisk er det fordi de selv tager stoffer - det er ikke fordi de prøver at lave en ny forretning. Derfor er det også en indforstået ting mellem piger og kunder der selv tager stoffer. 

Skrevet
plasticlove skrev, for 16 minutter siden:

Typisk er det fordi de selv tager stoffer - det er ikke fordi de prøver at lave en ny forretning.

tak for info, så blev jeg lidt klogere i dag :) 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.