Hop til indhold

Romansk pige, Aalborg med god historie

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende her til aften,  vi havde skrevet noget sammen i løbet af dagen,  var enige om 1 time 2 udløsninger og uden gummi. 

Det startede rigtig godt, efter vi lige havde fået på plads, at thai pige som hun skriver er hun slet ikke. Hun har en dejlig krop rigtig smuk da hun stod helt nøgen, hun startede med at sutte, hurtigt en 69, efter kort tid lagde hun sig på ryggen, ind med fedt kongen, mens jeg lå og pumpende kom mobilen frem, ville jeg komme i hende, var det plus 500

Fik lidt slasket massage, lidt efter  noget tid,  fortæller hun om sig selv, og at hun er træ, men efter 15 minutter er man ikke klar ...

https://annoncelight.dk/showad/450405

Redigeret af Stapler

Skrevet

Lad være med at citere et langt indlæg for at bidrage med ingenting.

Xman88 skrev, for 6 timer siden:

Så det godt jeg ikke besøgt hende 

• 2 weeks later...
Skrevet

Ærgeligt at en så smuk pige giver så dårlig indlevelse og service.

Hun kunne nok ellers blive meget populær her,  hvis fokus var på en god kunde oplevelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.