Hop til indhold

Yara i Aalborg - dårlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg havde booket tid hos Yara

https://annoncelight.dk/showad/448872

Og aftalt 30 min service med hende. 

Så pludselig omkring 30 min før mødet, hvor jeg var på vej hen til hende, skrev hun om jeg stadig kom. Jeg svarede ja,  for vi havde jo en aftale.

Så skrev hun lige pludselig at jeg kunne komme 2-3 timer senere for nu havde hun åbenbart en 90 min aftale så jeg skulle ikke komme til vores aftalte tid.

Og da jeg så skrev at vi jo havde en aftale så hvorfor hun ikke lagde den anden aftale efter mig, så ingen svar...

Det er i min bog i hvert fald meget dårlig stil ikke at holde sine aftaler og bare tage imod en anden fordi han lige ville booke længere tid...

Så det vil jeg lige advare imod hvis andre skulle få lyst til er besøg 

Skrevet

Selvfølgelig ikke fedt at hun aflyser. Men fra hendes perspektiv vil hun ikke gå glip af den ekstra indtægt fra 90 min kontra 30 min. 

Skrevet
  • Author

Så det er okay at behandle en anden kunde dårligt fordi der er en kunde der køber lidt mere tid?

Normalt vil man jo bare booke dem forskellige tider.

Hun mistede jo også mig som kunde... Så også tabt fortjeneste 

Skrevet
Peterj6220 skrev, for 47 minutter siden:

Så det er okay at behandle en anden kunde dårligt fordi der er en kunde der køber lidt mere tid?

Bestemt ikke okay. Dobbelt booking er virkelig ikke i orden. Jeg har været udsat for det nogle gange hos butikken i Vestbyen og det er altså mangel på respekt for andres tid.

Skrevet

Det kan være pænt irriterende når aftaler ikke overholdes, 

meeeen giv det et forsøg mere 

hun er fantastisk dejlig at være sammen med på ALLE punkter 

Skrevet
  • Author

Så vil det jo være at acceptere dårlig opførsel ...

Hun skrev jo ikke nogen form for undskyldning i det... Så virkede jo bare ligeglad.

Redigeret af Peterj6220

Skrevet

Det er naturligvis ikke i orden ikke at overholde en aftale.

Men vi (kunder) bliver også nødt til at kigge indad.

En af mine favorit-thaipiger fortalte forleden, at hun stort set hver dag oplever, at kunder udebliver fra en aftale uden at aflyse. En af de slemme dage var fire aftaler: Én aflyste tidlig og én aflyste lige før besøget (begge ok) og to udeblev uden at aflyse. Så fire aftaler på én dag som endte med nul besøg! Så kan man jo godt blive fristet til at overbooke ....

Og en anden ting: Jeg synes ikke det er i orden at skrive "- dårlig oplevelse" i overskrift på tråden. Nøjes da med navn og sted, jf. retningslinjerne. Så kan man jo i teksten skrive, at man har haft en dårlig oplevelse. En dårlig omtale i overskriften kan jo ødelægge forretningen for pigerne. Forskellige indlæg afspejler ofte, at nogle har haft en god  og andre en mindre god oplevelse.

Det er derfor ikke fair, at brændemærke en pige eller et sted i overskriften, og vi har jo set eksempler på, at nogle trådstartere har blandet navne og adresser sammen, så det i virkeligheden var et andet sted/pige man har besøgt/anmeldt. 

Skrevet
  • Author
abdane skrev, for 20 timer siden:

Det er naturligvis ikke i orden ikke at overholde en aftale.

Men vi (kunder) bliver også nødt til at kigge indad.

En af mine favorit-thaipiger fortalte forleden, at hun stort set hver dag oplever, at kunder udebliver fra en aftale uden at aflyse. En af de slemme dage var fire aftaler: Én aflyste tidlig og én aflyste lige før besøget (begge ok) og to udeblev uden at aflyse. Så fire aftaler på én dag som endte med nul besøg! Så kan man jo godt blive fristet til at overbooke ....

Og en anden ting: Jeg synes ikke det er i orden at skrive "- dårlig oplevelse" i overskrift på tråden. Nøjes da med navn og sted, jf. retningslinjerne. Så kan man jo i teksten skrive, at man har haft en dårlig oplevelse. En dårlig omtale i overskriften kan jo ødelægge forretningen for pigerne. Forskellige indlæg afspejler ofte, at nogle har haft en god  og andre en mindre god oplevelse.

Det er derfor ikke fair, at brændemærke en pige eller et sted i overskriften, og vi har jo set eksempler på, at nogle trådstartere har blandet navne og adresser sammen, så det i virkeligheden var et andet sted/pige man har besøgt/anmeldt. 

Jeg ved ikke lige hvad du mener med at kigge ind af har med at gøre at en pige har fået fire aflysninger. Det er vel netop pointen at man skal holde sine aftaler og ikke bare aflyse uanset om det er pige eller kunde.

Hvis du overbooker er det vel kun vejen til dårligere oplevelser. så jeg kan virkelig ikke se det er i orden at jeg skal bruge tid og transport på at en pige overbooker og så bare det er helt fint. Nogle gange kører folk jo temmelig langt for en aftale. Men hvis det er i orden med dig så fint. Det er det bare ikke for mig.

Så hvis jeg havde en dårlig oplevelse så er det vel fair at skrive?

Så må du selv vurdere om det er en du vil bruge tid på eller ej. Lad være med at kritikere budbringeren som du jo gør på mange måder her med forskellige anklager om jeg har taget fejl osv. Det var den omtalte kvinde.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.