Hop til indhold
karstennugga

Oranienburgerstrasse

Recommended Posts

Hej gutter.

 

Jeg er pt. bosat i Berlin, og er ved flere lejligheder kommet forbi pigerne på Oranienburgerstrasse.

 

I går var den helt gal, og jeg var trods manglende økonomisk fundament, stærkt ved at overveje at smutte med en af pigerne op. De tilbød drinks, massage, svensk, fransk og et knald for 80€. Det lyder for godt til at være sandt.

 

Er der nogle der har erfaringer med disse skønheder?

Og er der en bestemt pige jeg bør spørge efter. De virker dog alle søde.

 

Venligst,

Karsten  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide, hvad man skal forvente fra street walkers som dem i videoen, hvis der er nogen, der har erfaringer? Hvor tager man dem i det hele taget med hen? Er det ens eget sted/hotel eller har de et sted? Holder det de tilbyder, eller er det som Herbertstrasse i Hamburg?

 

Karsten: Hvad er Oranienburgstr. for en gade? Der ser ud til også at være restaurenter osv?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søgning på nettet giver flere advarsler for pigerne på denne gade. Det er tilsyneladende udbredt at pigerne forsøger at lokke flere penge ud af en efter man er kommet på krogen. Har læst om at den samme metode benyttes i Hamborg, kan ikke lige huske gadens navn.

 

Vigtigt er det at have en helt klar aftale med pigen om hvad det er præcist man har aftalt til prisen.

 

Jeg ville nok hellere bruge mine penge på et besøg hos FKK Artemis eller Van Kampen - det er 100% gode steder.

 

En beretning er denne: http://massageplanet.net/forum/archive/index.php/t-117639.html

 

As previously mentioned, don't try the street girls. They will only try to rip you off. And, they can be very indiscreet once you've had anything to do with them. A couple of years ago I was at Gold Club in Oranienburger Strasse. The girls were ok, and they danced pretty good, but it turned out some of them also worked on the street, and the next evening two greeted me like an old Reviewiend out on the street and were extremely pushy, which was a bit embarrassing.
Price-wise a street worker can seem ok, but they will try to make you pay more and more, so if you do try one make sure to do a very specific negotiation before you pay for anything. You need to specify every single thing you want her to do; Reviewom her being naked during the act and onwards. Also, the only time I tried one she took me to a pretty fishy place on a back yard in Oranienburger strasse, and on top of getting ripped off and being in that fishy place the room was dirty and the bed was broken. And I ended up paying €200 for almost nothing. That's why I don't do street workers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej gutter.

 

Jeg er pt. bosat i Berlin, og er ved flere lejligheder kommet forbi pigerne på Oranienburgerstrasse.

 

I går var den helt gal, og jeg var trods manglende økonomisk fundament, stærkt ved at overveje at smutte med en af pigerne op. De tilbød drinks, massage, svensk, fransk og et knald for 80€. Det lyder for godt til at være sandt.

 

Er der nogle der har erfaringer med disse skønheder?

Og er der en bestemt pige jeg bør spørge efter. De virker dog alle søde.

 

Venligst,

Karsten  :)

 

Min sidste erfaring med gade piger fra Oranienburgerstrasse ligger en del år tilbage, men hvis rygterne passer er der ikke meget der er ændret siden. Pigerne i Oranienburgerstrasse er lige så store hustler som pigerne på reeperbann og tilsvarende stedder. Selvom man tror man har en klar aftale inden man går op, kan de finde på de sjoveste undskyldninger for ikke at leve op til aftalen.

 

Det værste jeg har prøvet er nok en som satte sig med ryggen til mig, og forsøgte at køre den af mellem benene på hende selv.

Det bedste var nok en smuk ung tysk pige på 18-20 år, som gav både kys, kram, kærtegn, blowjob, sex og tilbød sport i 2'eren uden mere pris.

 

Den korte udgave. Man kan være heldig, og knap så heldig med gade pigerne i Tyskland. Mit bedste råd er at følge sin mave fornemmelse, og være parat til at skride hvis pigen begynder at trække i land eller er for ivrig, når man dobbelt checker aftalen lige før man aflevere pengene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...