Hop til indhold

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg bookede faktisk en tid hos Selena, 45min med 2 udløsninger. 
Det er pigen på billederne 100% og vil faktisk gå så langt at sige at hun er pænere end billederne viser. 
Hun er rumæner og taler meget lidt engelsk, men med translagte og en mobiltelefon kom vi langt. 
Hun er meget sød, smilende og sådan afslappet i sindet. En fornøjelse at være sammen med og jeg tror hun oprigtigt nød mit selskab, så man få nok som man giver?

Nu til det der er lidt nedtur, der er ingen slikken/smagen på hverken fisse eller røv og ingen kys på munden. 

Kort og godt er det lidt ligesom Emma/Alisa(?) der også var at finde i Aalborg engang. 

Redigeret af _CP_

• 2 weeks later...
Skrevet

Var idag oppe og besøge Selena, hun er jo en gudinde som sendt fra himmelen!!

Kommer ind og der står hun så i det frækkeste kostume og beder mig pænt velkommen, når næsten ikke tage sko eller jakke af inden hun beder mig gå ind på vætelset. Hvor vi begge starter med at smide tøjet, jeg for besked på at læne mig tilbage og relax og så går hun ellers igang med at give bj og må indrømme det er det bedste bj jeg nogensinde har fået, og mens hun sutter sifer hun lige stille hun elsker at give bj. efter lidt tid spørger jeg om jeg skal slikke hende. Og det vil hun rigtig gerne have jeg gør🤤 så går i gang med at slikke hende og kan hurtig mærke hun bliver våd næsten vrider sig fordi hun bliver så liderlig. Efter noget tid går hun igang med bj igen. Indtil vi bliver enige om at nu skal det være. Hun spørger hvad stilling vi skal starte med og er hurtig til at sige hun godt må ride mig. Uden tøven springer hun på og rider mig, indtil hun får lyst til at sutte igen, det for hun lov til og det er simpelthen mere frækt end de andre gange så kan ikke holde mere og må overgive mig.

Du er langt pænere i virkeligheden, rigtig imødekommende og skide sød 10/10

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.