Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har haft fornøjelsen af at møde Pink Peach til en omgang dejlig sex i Solariet. 

https://annoncelight.dk/showad/449561

Havde skrevet på mail og skulle møde i et solcenter. Var lidt utryk ved denne kombination, men det er der overhovet ingen gund til. Hun svarede sødt og venligt tilbage på mail og modtagelsen var en fornøjelse. 

Fik nemt og hurtigt klaret det prattiske og kunne stornyde at hun lynhurtigt tog min bedste ven i munden samtidig med at det var dejlig øjenkontakt. Meget smukke øjne som var vildt frækt. Fik mulighed for at prøve hendes dejlig mis og røv. Hold da op hvor er det en god oplevelse, man skal unde sig selv. Dejlig sød og rar at være sammen med.

Fantastisk at aflevere det opsparede glæde i det kønne ansigt.

Gentagelse: Det er faktiske ikke et spørgsmål. Straks jeg kan få det til at passe

Pas godt på hende og husk af være seriøs i henvendelserne, ellers spilder vi hendes og andres gode humør og tid. 

Tak Peach, for en dejlig oplevelse

Skrevet

Mange tak for de søde ord :wub: det var også en dejlig og fræk oplevelse for mig :P jeg glæde mig til vi ses igen ;) 

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak for en god anmeldelse. 

Kan du sige lidt mere om solcentret? Er væggene fx helt fra gulv til loft, og er der en rigtig dør, så man er godt afskærmet fra de øvrige gæster, eller er der åbent, så alle kan høre, hvad der foregår? 

På forhånd tak. 

Skrevet
Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

Kan du sige lidt mere om solcentret? Er væggene fx helt fra gulv til loft, og er der en rigtig dør, så man er godt afskærmet fra de øvrige gæster, eller er der åbent, så alle kan høre, hvad der foregår? 

På forhånd tak. 

Det vil jeg også gerne høre om:)

Skrevet
Jørgensen skrev, for 10 timer siden:

På forhånd tak. 

Er det ikke ret irrelevant ? .. 

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 51 minutter siden:

Nejda.. rammerne om et knald er da relevante..

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 4 timer siden:

Hvis det var irrelevant for mig, så havde jeg ikke brugt tid på at skrive. 

Når det er irrelevant for dig, hvorfor bruger du så din tid på at skrive noget, som i øvrigt er helt irrelevant? 

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 3 minutter siden:

Du kan jo kontakte hende jo.

Det er da et rimelig relevant spørgsmål til en, der har været der. Og jeg tænker, at Peach nok også vil være glad for ikke at skulle bruge en del af hendes tid på at svare på alle mulige spørgsmål, som ligeså godt kunne være stillet her.

Jeg forstår ikke din åbenlyse modvilje her?

Skrevet

Håber virkeligt på hun finder et privat sted at køre forretningen, jeg har gået og savlet længe over hendes annonce, men jeg er ikke helt frisk på ideen om at mødes på et solarie hvor alle kan høre hvad der forgår eller der kommer en ansat og smider en ud derfra. Men Peach lyder og ser helt fantastisk ud.

Jeg kan godt forstå hvorfor @Jørgensen spørger ind til forholdene  jeg har selv gået og tænkt over hvor privat eller lydhørt der mon er og denne viden er lidt mindre biased når den kommer fra en fra bolle klubben end hvis den kommer fra "sælgeren" 

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 7 timer siden:

Du kan jo kontakte hende jo.

Mener du helt alvorligt, at det er et råd, der er værd at spilde din tid på at give og andres tid på at læse? Har du virkelig en forestilling om, at jeg ikke selv har fantasi til at tænke mig til, at jeg kan kontakte hende? 

Skrevet
Jørgensen skrev, for 23 timer siden:

På forhånd tak. 

Solcenteret er med rigtige vægge osv. har godt hørt fra en af det i gamle dage mere var skillevægge end rigtige vægge :lol: men nu er det rigtige vægge fra gulv til loft, små aflåste rum, godt skærmet fra andre. En del baggrundsstøj fra solariet og musik. Som regel er der heller ikke så mange andre om formiddagen. Men der sker. Så man skal selvfølgelig være lidt afdæmpet :ph34r::D

Skrevet
donejohn skrev, for 6 timer siden:

Håber virkeligt på hun finder et privat sted at køre forretningen, jeg har gået og savlet længe over hendes annonce, men jeg er ikke helt frisk på ideen om at mødes på et solarie hvor alle kan høre hvad der forgår eller der kommer en ansat og smider en ud derfra. Men Peach lyder og ser helt fantastisk ud.

Jeg kan godt forstå hvorfor @Jørgensen spørger ind til forholdene  jeg har selv gået og tænkt over hvor privat eller lydhørt der mon er og denne viden er lidt mindre biased når den kommer fra en fra bolle klubben end hvis den kommer fra "sælgeren" 

Det er nogle gange muligt i private omgivelser, det er bare sjældent jeg når at reklamere med muligheden, da tiderne ofte er taget af faste kunder før jeg når så langt. Men det sker da :P

Redigeret af PinkPeach

Skrevet
Jørgensen skrev, for 1 minut siden:

Tak for info om solcentret. Vi ses snart ;-)

Det vil jeg glæde mig til :P

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 13 timer siden:

Hvordan er det irrelevant?

hvis man overvejer et solarie-eventyr er det da meget relevant at vide om man vil føle sig eksponeret overfor andre gæster. Både af hensyn til diskretion, men også hvad man tænder på. Nogle tænder på spændingen i at andre kan høre det, men det er langt fra alle. For en del handler det mere om at prisen kan holdes lav og at det ikke foregår på et bordel, eller hvis det specifikt er mig de gerne vil besøge, at der ikke så tit er andre muligheder. 

Skrevet
  • Author
Jørgensen skrev, den 13.3.2026 at 23:20:

På forhånd tak. 

Peach havde valgt et fint diskret sted med glimrende rum. Det var en tid om formiddagen og jeg tænker ikke der var andre i solcenteret alligevel. Det giver jo lidt ekstra krydderi at det er i et solcenter. 

Ellers skriv til hende, hvis du vil have en super oplevelse. Hun er virkelig sød og behagelig at skrive og være sammen med.

Rigtig god fornøjelse, nyd oplevelsen og husk at passe på hende. Hun skulle gerne syntes det er rart og blive her længe.

Redigeret af Slemmefyr1

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.