jacob77 3 Skrevet 4. Marts (edited) https://annoncelight.dk/showad/348365 Jeg er altid meget spændt første gang jeg skal prøve en ny pige, bliver man skuffet eller hvordan ser hun ud. Jeg ankommet ringer på, venter spændt, hun fumler lidt med dørlåsen, døren går langsom op og hold da op en flot lille lækker thai pige der så siger velkommen hvad ønsker du (men sagt på engelsk) Øh jeg bliver lidt tavs men siger så massage og hvad man ellers kan få her. Fuck hun er sød, flot og lige til. Gib er nok noget af det flotteste jeg har set i længe. Er rigtig flot ansigt med det sødeste smil. Flotte store bryster hun fotstår at massere min krop med., mens hun gnider fissen op af dilleren Jeg blev total stiv og hun vender sig om I en fed 69’er men fuck jeg holdt ikke lang tid, men jeg blev godt nok helt tømt. Hun vender sig om, smiler og siger på engelsk. Er du Ok ? Ja fuck jeg er okay. Hun er godt nok en sød pige. Varm anbefaling herfra og ja jeg må afsted smart igen, så skal hun dælme ha skal hun. Men efter hvad jeg forstod på hende er hun der ikke så længe. Redigeret 4. Marts af jacob77 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dildonator 10 Skrevet 5. Marts (edited) Og va blow uden gumi og ku du kome i munnen? Redigeret 5. Marts af Dildonator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 68 Skrevet 5. Marts er det mon den gib som har været i århus er det privat eller klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 950 Skrevet 5. Marts Nej der er ikke Gib fra Århus. Hun er stadigvæk i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 105 Skrevet 5. Marts Er der nogen der kan bidrage med, om det er samme Gib, som omtales i blandt andet nedenstående tråd, der nu er tilbage i Vejle ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lonesome 7 Skrevet 6. Marts jacob77 skrev, den 5.3.2026 at 00:40: https://annoncelight.dk/showad/348365 Jeg er altid meget spændt første gang jeg skal prøve en ny pige, bliver man skuffet eller hvordan ser hun ud. Jeg ankommet ringer på, venter spændt, hun fumler lidt med dørlåsen, døren går langsom op og hold da op en flot lille lækker thai pige der så siger velkommen hvad ønsker du (men sagt på engelsk) Øh jeg bliver lidt tavs men siger så massage og hvad man ellers kan få her. Fuck hun er sød, flot og lige til. Gib er nok noget af det flotteste jeg har set i længe. Er rigtig flot ansigt med det sødeste smil. Flotte store bryster hun fotstår at massere min krop med., mens hun gnider fissen op af dilleren Jeg blev total stiv og hun vender sig om I en fed 69’er men fuck jeg holdt ikke lang tid, men jeg blev godt nok helt tømt. Hun vender sig om, smiler og siger på engelsk. Er du Ok ? Ja fuck jeg er okay. Hun er godt nok en sød pige. Varm anbefaling herfra og ja jeg må afsted smart igen, så skal hun dælme ha skal hun. Men efter hvad jeg forstod på hende er hun der ikke så længe. Hvor henne I Vejle ca. Bare et gadenavn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 137 Skrevet 7. Marts Kirneh86 skrev, den 5.3.2026 at 10:48: Er der nogen der kan bidrage med, om det er samme Gib, som omtales i blandt andet nedenstående tråd, der nu er tilbage i Vejle ? Jeg har begrundet mistanke om at Gib og Linda - begge Thai i Vejle er en og samme pige. Om det er den “gamle” Gib ved jeg desværre ikke! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 77 Skrevet 7. Marts Nu ved jeg ikke hvem Linda er men ifølge Gib er hun i Danmark for første gang. Og mht hvor hun findes er det ikke så langt fra Føtex. Og hun er meget sød og nem at tale med ( hendes engelsk er klart bedre end gennemsnit for thai ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fallos 23 Skrevet 9. Marts Kan se at hun tilbyder anal nu. Er der nogen der har prøvet det med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg