Hop til indhold

Aimee, Ishøj VIP GFE for alle pengene

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n28610/9486/vip-glamour-discreet-companion

Nyt bekendtskab for mig, og så i Ishøj :-) 

Kunne dog se at de jyske svende havde nydt godt af hendes selskab, så jeg kørte en tur til sydkysten og det fortrød jeg på ingen måde. 

Fuldstændig afsindig sød og lækker kvinde, med de vildeste smukke øjne, der åbnede døren. 

Let at tale med. Masser af kys og nærhed. To runder, hvilket jeg ikke sjældent formår og bedst af alt. ingen extra ydelser man skal snakke om. Det der står på menuen er med, resten er ikke muligt. Dejligt med rene linjer. 

Så se bare at komme en tur til Ishøj, mens hun er her. 

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

sorry. har været ude og rejse. 

Det var en privat lejlighed, med ok parkering. Hun leder vidst efter noget inde i byen til næste gang. 

Det var ikke sådan tunge lang nede i halsen kys, men bløde med tunge. Lige noget for mig, og så da vi for alvor gik i gang, så kysser man jo ikke så skide meget i reverse og doggy :-P 

Jeg skal 100 møde hende igen når hun kommer tilbage

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.