Hop til indhold

Sugardaters og deres koncert

Featured Replies

Skrevet

Beklager hvis denne tråd bør ligge et andet sted, da det ikke er en anmeldelse af en Sugarbabe, men måske mere af Sugardaters siden. 

Jeg har som så mange andre, også oplevet at Sugardaters siden flyder over med falske profiler. Om det er organiseret af Sugardaters selv, eller de bare lader ske, ja det ved jeg jo ikke. 

Men jeg tvivler ikke på, at de ser alt trafik på siden, som en del af deres koncept for at malke os brugere for penge. 

Ydermere skal vi her i Norden betale meget mere end andre lande for så dårlig service!

I DK skal man betale omkring 1250kr for et 12 ugers abonnement, det samme abonnement koster 84 euro (630kr) i Tjekkiet. Desværre har jeg ikke lige fundet ud af, hvordan man kan flytte sin lokation til Danmark efter man har betalt den "lave" pris. Jeg tænker det er svært, at få en aftale med en dansk pige, hvis det ser ud til man er i Tjekkiet. Nogen der har løst det problem?

Jeg håber virkelig der kommer et seriøst alternativ til Sugardaters. Måske det er noget for dem der driver Eroguide....

Skrevet

Jeg er ked af, at sige det, men… 95% af alle profiler på datingsider er fake. Det er en stor pengemaskine. 

Skrevet

Har været sugardater gennem en hel del år. Sider er så dårlig i dag at det er ren spild. Oprettede en daddy snap, har snappet med flere piger fra div. Sider, selv de går utraditionelle veje for noget rigtigt. Må bare også siger, det er ikke kun grund de mange falske profiler de sider dør hen. Rigtig mange mænd er også dybt useriøse. Har været på on of den seneste tid, intet reelt nyt det sidste halve år. Desværre. 
 Mit bud opret en snap med orden sugar daddy. Har give gode oplevelser de sidste par år. 
 Held og Lykke der ude. God søndag. 

Skrevet
Lovethegirls skrev, for 2 timer siden:

Har været sugardater gennem en hel del år. Sider er så dårlig i dag at det er ren spild. Oprettede en daddy snap, har snappet med flere piger fra div. Sider, selv de går utraditionelle veje for noget rigtigt. Må bare også siger, det er ikke kun grund de mange falske profiler de sider dør hen. Rigtig mange mænd er også dybt useriøse. Har været på on of den seneste tid, intet reelt nyt det sidste halve år. Desværre. 
 Mit bud opret en snap med orden sugar daddy. Har give gode oplevelser de sidste par år. 
 Held og Lykke der ude. God søndag. 

Havde en dobbelt aftale i en 3 kant i går. 2000 til hver, en på 22 og en på 26.  Og der er flere reelle. Men 4 af 5 er svindlere og vil have penge forud til benzin. Eller på mail over på andre sider

Skrevet
pekan skrev, for 23 minutter siden:

Havde en dobbelt aftale i en 3 kant i går. 2000 til hver, en på 22 og en på 26.  Og der er flere reelle. Men 4 af 5 er svindlere og vil have penge forud til benzin. Eller på mail over på andre sider

Giver dig ret, svindlere finder jo frem til hvor pengene findes. Så snap bliver også sværere. 

Skrevet
Lovethegirls skrev, for 1 time siden:

Giver dig ret, svindlere finder jo frem til hvor pengene findes. Så snap bliver også sværere. 

Ja og desværre har nogle sugarbabe udviklet sig til svindlere fordi de kan og det ikke kræver møder !

Kender et par stykker der er endt med det !

• 3 weeks later...
Skrevet
Happyfeet skrev, for 3 timer siden:

Sugardaddy som ikke har råd til et abonnement 😅

Det er jo ligegyldigt til rn side med svindlere og forudbetaling til fake piger

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.