Hop til indhold

Besøg ikke Melissa hvis...

Featured Replies

Skrevet

...du har en tendens til at forelske dig i en glædespige. For her vil fristelsen være meget stor, for hun er bare SÅ dejlig.

Ingen link, da Melissa er rejst, og linket bruges nu af en anden pige. Men husk navnet, for hun kommer igen til September. Hun holder til i Nordvest, i en lejlighed hvor der bor skiftende latinske piger.  Det var en meget positiv anmeldelse herind, der satte mig på sporet af hende, og det skal jeg sige tak for :smile:

At være sammen med Melissa var én af de helt store oplevelser, jeg har haft i branchen. Det var for nogle uger siden, så jeg husker ikke detaljerne så skarpt, men jeg er nødt til at skrive om det, fordi hun gjorde så stort et indtryk på mig.   Først og fremmest fordi hun et af de gladeste mennesker, jeg længe har mødt, smilende og grinende hele tiden. Og når hun så også er smuk og har en fantastisk krop, som hun er helt gavmild med, ja så virkede kombinationen meget stærk.

En anden grund til, at det virkede så stærkt på mig, var at, da jeg var oppe i hende i missionæren, bevægede hun kroppen under mig så ivrigt at jeg følte mig yngre og mere sexet, end jeg længe har gjort. Jeg kan ikke engang huske, om de fleste piger bevæger sig ret meget i den stilling, det tror det næsten ikke at de gør.

Al denne glæden var på trods af, at der var mange faktorer som normalt ville have haft meget negativ betydning for besøget. Først og fremmest sproget, for hun kan næsten ingen engelsk. Og det eneste danske ord hun kendte var ”nej”, som er faktisk det ord hun har mindst brug for, for han sagde ikke nej til noget som helst, jeg vil med hende.  Men med hjælp af den smule spansk jeg kender (hun er brasilianer, men bor i Spanien), og lidt fransk og portugisisk ved siden af, klarede vi det nødvendige, selvom der var nogle misforståelser undervejs. 

Problem nr 2 – helt unødvendigt – var at hun var ret meget bagud med barberingen, så det kradsede temmelig voldsomt. (Jeg FATTER ikke hvorfor pigerne ikke bare barberer sig hver dag, ligesom vi jo gør. En dårlig barberet kusse er også efter min mening ret uappetitlig.)  Og det sidste, der trak fra, var at jeg ikke kunne få hende til at komme med munden, selvom jeg blev ved ret længe og hun sagde, at det var jeg god til. Der er bare nogle piger, der ikke kan.

Da jeg kom ind, satte hun noget latinsk musik på. Nu elsker jeg at danse latinsk, så jeg holdt hende tæt, først ansigt mod ansigt og så bagfra, og vi dansede lidt rundt, meget mere frækt end jeg ellers tør at gøre det, og det elskede hun.  Det var bare SÅ lækkert, når hun nu er høj og har en meget feminin krop, og elsker at være tæt. Jeg forslog at jeg tager hende med ud at danse en aften, og det virkede hun meget positivt overfor. Det sker bare desværre ikke. Forklaringsproblemet overfor mine dansekammerater ville være uløseligt, især med det sprogproblem, hun har. Men hold da op, hvor ville det gøre indtryk, hvis jeg kom ind i lokalet med Melissa på armen!

Trods sprogmangel lykkedes det mig at få nogle ting at vide om hendes liv. Dem vil jeg ikke afsløre her, men jeg kan bare sige, at hun har nok haft én af de sværeste baggrund af alle de piger i branchen, jeg har snakket med. Og er alligevel SÅ glad og positiv. Det har helt slående.

Melissa er 26, og har en fin krop. Brysterne er naturlige og slet ikke slatne, selvom hun er mor. Rumpen er en ægte brasilianske bunda. Hun er ikke på nogen måde buttet, men der er en lille mave (kun foran).

Alt i alt et fantastisk inspirerende møde, som jeg vil gentage lige så snart lejligheden byder sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.