Hop til indhold

Kendra_Dominante_Queen TS

Featured Replies

Skrevet

Det er uinterssant for alle i tråden. Brug knappen i øverste højre hjørne "følg dette"

Tubbe9490 skrev, for 14 timer siden:

Ser med

Skrevet
  • Author

Nyt link: https://annoncelight.dk/showad/451837

Hun er i Aalborg

Hun går også under navnet sofia_doll_ts hvor man på Telegram kan se flere billeder og video af hende.

Skrevet
fyr9000 skrev, den 10.3.2026 at 23:28:

Nyt link: https://annoncelight.dk/showad/451837

Hun er i Aalborg

Hun går også under navnet sofia_doll_ts hvor man på Telegram kan se flere billeder og video af hende.

Endte du med at besøge hende?

Skrevet
  • Author
Tolderen skrev, for 20 timer siden:

Endte du med at besøge hende?

Nej. Jeg er babsoman og hendes bryster ser helt fantastiske ud på billederne. men så faldt jeg over dette som jeg ikke synes ser specielt frækt ud. Det + at der ikke findes en anmeldelse af hende efter 14 dage i DK gør jeg jeg bruger pengene et andet sted. ærgeligt for hun ser mega lækker ud på mange af billederne

Redigeret af fyr9000

• 2 weeks later...
Skrevet

Billederne er 100% ægte. Har været hos hende i dag, og jeg må bare sige, at hun leverer en service i topklasse. Hun er mega fræk, kysser gerne og fungerer meget godt i en dominant rolle. Har efterhånden prøvet nogle stykker, og hun er helt klart i min top3. Hendes lem er tykt, og hun ved godt hvordan det skal bruges. Snakker og skriver fint engelsk, så kommunikation er let.

Skrev på sms, men fik først svar da jeg kontaktede via whatsapp - så gå den vej fremfor sms.

Kan klart anbefales. 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.