Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/447460 Nem korrespondance og ok pris for 45 minutter med full pack. Ok parkering og ok diskret sted i en kælder, så vidt jeg kan huske. Hun var en meget lækker kvinde og jeg tror det er hende på billederne. Lidt standard massage, blow uden og sex med. Det var meget standard det hele, ingen kys og ingen fisseslik og det trækker altså ned hos mig. Især når det bliver lovet både i annoncen og på korrespondancen inden mødet. Jeg ved fra en “kollega”, at hun tilbyder uden mod en merpris, men spurgte ikke selv på det. Selv om hun var tæskelækker kommer jeg ikke igen…

Skrevet

Jeg har også besøgt hende og sikker på at det er hende på billerne, lækker ung pige 

Jeg fik lov til at slikke hende, da jeg havde aftalt det med hende på forhånd, synes det var et tilfredsstillende visit jeg havde og kunne godt finde på at besøge hende igen, hvis jeg kommer på disse kanter, da hun er en af de bedre thai piger jeg har mødt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.