Hop til indhold

Nørresundby Massage i Østergade.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/354229 Nem og hurtig korrespondance på SMS om en time med massage. Jeg blev modtaget af en moden thai, nok + 50. Man kan parkere lige udenfor adressen, hvor der er en times gratis parkering. Afregning for en times massage til den sædvanlige standardpris. Der gik lidt udvidet berøring i den og jeg blev selvfølgelig lokket til en håndtrold mod en fordobling af beløbet. Så blev der spurgt til two girls mod samme beløb oveni. Nej tak, måske næste gang. En rigtig fin massage og et ok håndjob, hvor hun havde taget tøjet af, men berøring gik kun til brysterne. Hvis jeg kommer igen er det kun for massagens skyld og at der er så nemt at parkere. Det er sgu’ for dyrt for en håndtrold, når jeg har folk til det derhjemme og det hele var lidt for pengefikseret i min optik…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.