Hop til indhold

Anal no condom Aarhus - Sophia

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Alonzo skrev, for 19 timer siden:

Helt ærlig 3inch. Har du virkelig brug for flere beviser? Det her kan ikke blive bedre. Måske værre for dig, men bedre i der hele taget.

Ikke længere. Beskederne før gav bare ikke anledning til at jeg skulle tro det.

Men igen, er biseksuel, så det rammer mig ikke på samme måde. Er nok mere skuffet over ikke at få lov til at lege med pikken også.

Skrevet

Jeg prøvede at skrive til hende om hun kun tilbyder analsex og hun svarede at man også kan få fisse men kun med gummi

Skrevet
Brian50 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg prøvede at skrive til hende om hun kun tilbyder analsex og hun svarede at man også kan få fisse men kun med gummi

Du må tage en for holdet og finde ud af om der gemmer sig en fisse eller en pik på 21 cm mellem benene på “hende”😜

Skrevet
Mrking skrev, for 23 minutter siden:

Du må tage en for holdet og finde ud af om der gemmer sig en fisse eller en pik på 21 cm mellem benene på “hende”😜

Det bliver nok ikke aktuelt lige med det første men hun ville vel ikke tilbyde fisse hvis hun ikke har en

Skrevet
Brian50 skrev, for 3 minutter siden:

Det bliver nok ikke aktuelt lige med det første men hun ville vel ikke tilbyde fisse hvis hun ikke har en

Måske “hun” følger med herinde. Der skal sgu mere til at overbevise mig end det. Det er sgu da nemt at skrive. Måske er de to og den ene har en pik og den anden en fisse..😆

Skrevet

Jeg har besøgt Vicky og har set og følt, hvad der var under kjolen.
Det var ikke 21 cm

Nok nærmere 17 :D

Skrevet
MrKink skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har besøgt Vicky og har set og følt, hvad der var under kjolen.
Det var ikke 21 cm

Nok nærmere 17 :D

Nåh! Nu er "hun" også en løgner? Arh lad os bare kalde det en hvid løgn. 21 cm når "hun" er virkelig frisk 😂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.