Hop til indhold

Info om Blokering

Featured Replies

Skrevet

Hey lidt underligt spørgsmål men hvordan ved man når en gp har blokeret en over whatsapp når man skriver med dem også ligepludselig ikke får et svar det sker enten på første besked eller når jeg spørger om det angivet tidspunkt er passer med hende også til at jeg kommer så får jeg bare ikke et svar det er ret underligt

Hvad ville I sige det var? 

Skrevet

Tja... det må blive et gæt

At hun har mistet lysten til at lave en aftale med dig, så enten blokkerer hun eller også undlader hun blot at svare

Det kunne være

• Du stiller for mange spørgsmål
  • Du er for lang tid og at lave en aftale
  • Du spørger ind til rabat
  • Du spørger for meget ind til alle ydelser
  • Du  har måske for mange ønsker til det en ønsket tid
  • Du har synes det er frækt og lidt dejligt at holde dialogen  i gang med pigen
  • Der er bare gæster der er hurtigere til at indgå en aftale, de kommer bare først, og så gider hun ikke en masse dialog  

Find selv på nogen.  Reelt er årsagen vel lige meget.  "intet svar er jo også en form for et svar"

Skrevet
Theguy2 skrev, den 1.3.2026 at 18:27:

Hey lidt underligt spørgsmål men hvordan ved man når en gp har blokeret en over whatsapp når man skriver med dem også ligepludselig ikke får et svar det sker enten på første besked eller når jeg spørger om det angivet tidspunkt er passer med hende også til at jeg kommer så får jeg bare ikke et svar det er ret underligt

Det  er formodentligt en professionel pige der ikke gider unødig småsnak på sms/telefon eller de deler kontaktoplysninger på besværlige/langsomme/irritende kunder (fyld selv årsager på). Du har nok  gjort dig upopulær på den ene eller anden måde. Find en anden pige.

Redigeret af Rygkam

Skrevet
Theguy2 skrev, den 1.3.2026 at 18:27:

Hej med dig

For måske at hjælpe dig, har jeg gjort mig selv den ulejlighed at kigge dine indlæg her på EG igennem, og se om der kunne findes svar her.

Jeg kan se at du i flere tråde efterspørger kontaktmuligheder og råd herom, ligesom i denne tråd.

Måske kan du bruge nogle af disse observationer i din fremtidige måde at skrive på:

• Formuler dig kort og præcist når du kontakter en GP,  i første besked med alt info så du (og hun) ikke er nødt til at stille en masse spørgsmål efterfølgende. Top of mind: Dit navn (evt. alder mm. hvis adspurgt), ønsket ydelse, forslag til dato/tid, bekræftelse af opgivet pris + eventuelle spørgsmål.
  • Punktum, komma og at begynde det første ord i en sætning med stort bruger du stort set ikke i dine indlæg. Det gør det flere gange svært/uoverskuelig  for læseren. Desuden var jeg nogle gange nødt til at læse dine indlæg flere gange for at forstå hvad du mener.
  • Meget lange sætninger med diverse hændelser du prøver at beskrive, som kører ud i en pløre -uden linjeskift gør det svært/irriterende for læseren, og nogen vil måske springe over.
  • Overvej om dit indlæg har relevans i den specifikke tråd når du kommenterer, ellers lav en ny tråd som handler om dine spørgsmål. Jeg vælger her at kalde det situationsfornemmelse.
  • Du skriver generelt i en venlig tone, bliv ved med det :)
  • Til slut et, måske for nogle, kontroversielt forslag: Du skrev i en anden tråd at du har et mellemøstligt navn som du bruger i din mail, nu ved jeg ikke hvad du hedder eller hvordan du ellers bruger beskedtjenester osv.  Men er dine profiler/profilbilleder med et meget mellemøstligt udtryk kan det måske skære nogen fra. De tjenester du bruger til at kontakte GP'er kan du evt. se på og vurdere om der skal ændres lidt. Jeg siger ikke du skal lyve, skifte navn eller bruge falsk navn, men det tager 3 sekunder for modtageren at vurdere om der skal læses videre; Førstehåndsindtrykket.

Held og lykke, hepper på dig :)

Skrevet
  • Author

Hey 

Tak for feedback 

Det vil jeg gøre fremover, men hvis du ved hvordan eller om man kan slette oplæg/debatter,  man selv har startet, så må du meget fortælle :) 

Skrevet
Theguy2 skrev, den 4.3.2026 at 15:38:

Det vil jeg gøre fremover, men hvis du ved hvordan eller om man kan slette oplæg/debatter,  man selv har startet, så må du meget fortælle :) 

Du kan redigere i dine indlæg i en time efter de er lagt op her, derefter er de låst. Du kan dermed ikke slette gamle indlæg.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.