Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogle der har sprøjtet økologisk der ) og kan sige om det et det værd

• 1 month later...
Skrevet

Det er slut for mig med hende. Sidst vi sås, var hun så påvirket, hun ikke kunne huske, hvad vi havde gjort sidst og grinte af at det nok var første gang vi gjorde det vi gjorde ! Og taler uafbrudt om problemer !

Redigeret af herrens

Skrevet

Gjorde jeg det ? Skrev hun var det den gang ! Misbrug er din tilføjelse, ikke min udtalelse!

Redigeret af herrens
Korrektion

Skrevet
Stapler skrev, den 28.4.2026 at 04:07:

Du skal ikke anklage folk for at have et misbrug!

Det er helt i hampen at skrive jeg anklager for misbrug, fordi jeg 1 gang møder hende påvirket. Det siger sig selv at hun ikke plejer at være det, ellers havde jeg nok stoppet før ? Det er dig der bruger ordet misbrug, udokumenteret ud fra 1 hændelse. Jeg har kontaktet dig om det, og du har ikke reageret, kun slettet et lignende indlæg fra mig her i tråden. Det ville være en god ide du ikke overtrådte regler du mener andre overtræder ?

Skrevet

Hun har ikke været aktiv I et stykke tid. Jeg mødte hende, igen, for en måned siden, og hun var påvirket og kunne ikke huske vores tidligere møder og vores rutiner. Så jeg siger nej til hende fremover. Det er under niveauet hun tidligere har haft. Trist faktisk!

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.