Hop til indhold

fjern citer indlæg

Featured Replies

Skrevet

Kunne man ikke fjerne knappen citer knappen i EG?

Når trådstarter skriver et indlæg på 25 linier om et eller andet og kommentator1 trykker citer og svarer med endnu 15 liner, hvorefter kommentator2 trykker citer og skriver.....

Nu har vi så en meget meget lang tråd, som man opgiver at læse. 

hvis man fjernede citer knappen og gjorde "citer dette" mere tydeligt, så ville det hele blive meget mere overskueligt.

Skrevet

Problemet er jo nok, at dem der gøre det, simpelhed ikke har sat sig ind i

• At man behøver ikke at bruge facilitet, man kan bare sin korte linie god anmeldes eller enig eller hvad de plejer at skrive
  • At hvis man bruger facilitetet kan man nemt slette alle de linier man ikke har en kommentar til
  • De samme bruger kan typisk ej heller finde ud af at indsætte et link,  eller bruge søgefunktion

Så der er ingen grund til at fjerne en god facilitet fordi nogle brugere ikke kan finde ud af at bruge systemet.

Skrevet

Er meget enig med  TheVoice. Syntes det er rart hvis det er en lang tråd med måske flere spørgsmål, at man kan citere, slette det der ikke er aktuelt for svaret, og svare på det.

Skrevet

Jamen !!

Du er da til UG ! og nu kommer sikkert KalundborgMature,  med et lille Vink !!

tak for dit indput!! 

Skrevet
  • Author

Nu var det ikkle fordi jeg ville starte en større diskution om emnet. det var bare slået op i en "feedback" gruppe og så må admin jo kikke på det. det er korrekt, at det er et spørgsmål om opådragelse, men når brugerne ikke er "opdraget", så kommer problemet. Hvis man gjorde citer dette knappen tydelig og den krævede, at en tekst var markeret, så var problemet løst :)

Skrevet

ok min ven ,

Men måske  , åben øjnene , for hvad du allerede er blevet oplyst om,  ADMIN  Har ikke været on-line !!!!!

i meget lang tid , menes vi har 2 moderatorer , som stadig prøver det bedste, for at vi stadig er her .

og kan keep going !!!      Men nytænkning IT mæssigt,   kan kun ordnes af ADMIN , som du sikkert ikke for kontakt til!!

Men prøv endelig hvis du kan mere end jeg har prøvet, 

Good luck and have a lovely night

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.