Hop til indhold

Sygeplejersker til trekant

Featured Replies

Skrevet

Halløj

I fredags stødte jeg på en profil på Annoncelight. Desværre en den der ikke nu, hvorfor link udebliver, men den kommer frem fra tid til anden. Jeg husker dog tydeligt indholdet. 

Profilen tilhørte nogle danske sygeplejersker (stod der) som tilbød trekant med lesbisk. I fredags var de 3 piger, så det var nok også muligt. Deres lejlighed lå på Amager, og der var en kort video. 2 af dem var kvinder i 40’erne og så en start 30’erne. Alle med attraktive “mål”. 

Mit spørgsmål; er der andre der har set profilet og har ladet sig friste? Jeg var snublende tæt på, men der var et eller andet der gjorde, at jeg stod imod. Nok frygten for at blive taget ved næsen. 

Hvis nogle kan bekræfte, at jeg meget interesseret i at høre, for som skrevet er profilen aktiv fra tid til anden.

vh. MisterT

Skrevet

De har før været aktive som De Frie Gloryhole Piger.

Jeg er ikke selv fan. Kommunikationen fandt jeg kaotisk og personligt fik jeg ikke det, der var aftalt. 
Andre lader til at have gode erfaringer med dem.

Skrevet
  • Author

Tak for svar. 

Så de var altså ægte nok, som jeg forstår dig? Havde du aftalt trekant med den, og hvordan skuffede de? 

Jeg spørger de jeg er fristet, men jeg gider ikke at dukke op til noget, hvor det ikke er som aftalt - det har jeg prøvet for ofte. 

Skrevet
MisterT skrev, for 4 timer siden:
Så de var altså ægte nok, som jeg forstår dig?

Du skal nok ikke regne med, de kan stille nogle diagnoser eller lign. ;) 

Men jeg er sikker på, de er real

Skrevet

Den ene har sin egen annonce:

https://annoncelight.dk/showad/450717

Ud over dette er de ægte nok, jeg deltog i deres GB sidste onsdag, hvor der var 3 kvinder man kunne gå om bord i. Jeg er efterhånden deltaget i adskillige GB`s men dette står som et af de bedste, ikke mindst p.g.a. lille lækre chokoladekiks fra annoncen. Hun er smuk, lækker, fræk, stram og liderlig og har de lækreste dråbeformede bryster selv om de er lavet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.