Hop til indhold

Recommended Posts

Min første anmeldelse, skrevet fra mobil så bær over med mig.

Jeg besøgte her til aften søllestedbabes, bestilte en gang dansk til 500,-

Selvom jeg tager hensyn til den forholdsvis beskedne betaling, vil jeg alligevel mene at denne oplevelse er den kedeligste jeg har haft.

Jeg får ordre på at ligge mig på ryggen, kondomet kommer på en meget slap kammerat, det bliver suttet i monotont tempo ca. 20 sek. Derefter bliver jeg redet i 15 sek. hvorefter hun opgiver sit foretagende, man kan jo ikke spille billard med et reb :-P Hun sutter igen 20 sek. og da jeg stadig ikke har præsteret flot flagstang, flår hun kondomet af og laver håndbevægelser til at jeg selv skal klare det, hun tager derefter kondomet på fingeren og massere mig bagi mens jeg ligger og skal opnå udløsning, dette krydrer hun så med "tjep tjep tjep tjep" og peger på sit håndled som i at jeg skal skynde mig.

Det var så det sidste hun får sagt/gjort før jeg rejser mig fra sengen, siger "nevermind" og tager mit tøj på. Hun pakker håndklædet sammen og rydder op, og da jeg er færdig med at få tøjet på står hun foran mig og vrider sig lidt kælent som i et forsøg på en sensuel dans, hvilket jeg tænker slet ikke passer ind i stemningen.

Til hendes forsvar skal dog siges at jeg tropper op efter midnat, så måske hun var træt.

Jeg havde ikke forventet mirakler for 500,- men har haft noget sjovere oplevelser for samme beløb andre steder.

mvh

DamienX

Del dette indlæg

Link til indlæg

i Søllested bliver pigerne skiftet ud hver 10 dag.så tror du har været uheldig.har flere gange selv besøgt stedet og fået god sex til yderst rimelige penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...