Hop til indhold
knallert

er der noget skønnere end at lege på en smuk kvinde

Recommended Posts

Hæhæ, cool.

Hmmmm, det giver mig sku ideer. Jeg mangler et spillebord med bakke og dal, til min hobby. Gad vide om der var en frisk pige herinde der var hjælpsom med det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, cool.

Hmmmm, det giver mig sku ideer. Jeg mangler et spillebord med bakke og dal, til min hobby. Gad vide om der var en frisk pige herinde der var hjælpsom med det :wink:

Mhhh - min svoger mangler et toglandskab til sin modelbane, så han kan køre med sit lille futtog  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mhhh - min svoger mangler et toglandskab til sin modelbane, så han kan køre med sit lille futtog  :wink:

ja der er jo både bakker og dale til toget, selv en grotte er der dog ikke med gemmenkørsel :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som med flere bordeller i landdistrikterne: Motorvejen leder udenom

Del dette indlæg

Link til indlæg

10256424_612351588860565_297976507845408

Jeg købte engang et gulvtæppe til sin søn med sådanne nogle veje og jeg er 120% sikker på at der ikke lå en bunke af sådan nogle søde piger ved siden af, så havde jeg taget sådan en med med det samme :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...