Hop til indhold

er der noget skønnere end at lege på en smuk kvinde

Featured Replies

Skrevet

Hæhæ, cool.

Hmmmm, det giver mig sku ideer. Jeg mangler et spillebord med bakke og dal, til min hobby. Gad vide om der var en frisk pige herinde der var hjælpsom med det ;-)

Skrevet

Hæhæ, cool.

Hmmmm, det giver mig sku ideer. Jeg mangler et spillebord med bakke og dal, til min hobby. Gad vide om der var en frisk pige herinde der var hjælpsom med det :wink:

Mhhh - min svoger mangler et toglandskab til sin modelbane, så han kan køre med sit lille futtog  :wink:

Skrevet

Må man lave hjulspin ? :P

Ja, bare du tager farten af i kurverne  :)

Skrevet
  • Author

Mhhh - min svoger mangler et toglandskab til sin modelbane, så han kan køre med sit lille futtog  :wink:

ja der er jo både bakker og dale til toget, selv en grotte er der dog ikke med gemmenkørsel :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Skrevet

Som med flere bordeller i landdistrikterne: Motorvejen leder udenom

Skrevet

10256424_612351588860565_297976507845408

Jeg købte engang et gulvtæppe til sin søn med sådanne nogle veje og jeg er 120% sikker på at der ikke lå en bunke af sådan nogle søde piger ved siden af, så havde jeg taget sådan en med med det samme :-P

Skrevet

Overskriften:

er der noget skønnere end at lege på en smuk kvinde.

Ja:

det sku` da være at lege med en smuk kvinde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.