Hop til indhold

Sabrina (n13608) København - Kontakt?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har forsøgt flere gange men har opgivet får aldrig svar, jeg tænker hun er fake. Men hvad pointen er hvis man slet ikke svare ved jeg ikke, for at uføre et scam skal man jo have kontakt

Skrevet

Hun er ikke fake, men hun har ihvertfald tidligere haft mange faste kunder, så hun suterer i hvem der får tid og tager faste kunder først.

En gang er det lykkes mig efter mange henvendelser og få tid, hørte fra hende og fik adressen samme dag 1 time før vores aftale, men da jeg stod ved hendes dør kom jeg aldrig igennem til hende, det har jeg hørt fra flere, og det er mit liv for kort til.

God jagt

Skrevet

Hun er vist lidt svær at aftale med. Jeg har haft held med meget tydeligt ønske om tid og varighed

Skrevet

Jeg har besøgt Sabrina to gange. Hun er bestemt ægte og levere en god service. 

Men er enig i, at hun er svær at få kontakt med. Jeg tror hun har en del faste kunder og dem prioriterer hun. 
Tænker man må være lidt stædig og forsøge at kontakte hende indtil man får hul igennem. 

Derudover, så kan hun også godt virke lidt 'kold' når man får kontakt - men det er hun ikke når man mødes :)

Skrevet
  • Author
Henrik1977 skrev, den 27.2.2026 at 14:18:

jeg tænker hun er fake

Tak for svar, så ved jeg at jeg ikke er den eneste, men tror langt fra hun er fake, mange har mødt hende.

Skrevet
  • Author
The Lover Boy skrev, den 27.2.2026 at 14:27:

En gang er det lykkes mig efter mange henvendelser og få tid, hørte fra hende og fik adressen samme dag 1 time før vores aftale, men da jeg stod ved hendes dør kom jeg aldrig igennem til hende, det har jeg hørt fra flere, og det er mit liv for kort til.

Tak for det.
Må sige at mit liv også er for kort til sådan noget.

Skrevet
  • Author
Air6 skrev, den 28.2.2026 at 07:08:

Hun er vist lidt svær at aftale med. Jeg har haft held med meget tydeligt ønske om tid og varighed

Tak for svar, problemet jeg har med at skrive tid og varighed + ydelser, er at hendes annonce ikke viser disse ting, altså ingen priser eller ydelser i en halv eller hel timer.
Så det vil jeg gerne vide før jeg booker tid. 

Skrevet
  • Author
m-j skrev, den 28.2.2026 at 09:44:

Men er enig i, at hun er svær at få kontakt med. Jeg tror hun har en del faste kunder og dem prioriterer hun. 
Tænker man må være lidt stædig og forsøge at kontakte hende indtil man får hul igennem. 

Derudover, så kan hun også godt virke lidt 'kold' når man får kontakt - men det er hun ikke når man mødes

Tak for svar.

Jeg svinger tæt på at droppe hende, da jeg slet intet hører tilbage på mine beskeder, så jeg ved ikke engang priser eller ydelser hun tilbyder som ekstra eller som standard.
Så slet ingen kontakt tilbage, synes jeg er lidt uhøfligt. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.