pacer 2588 Skrevet 9. Maj, 2014 Forslag til hvem jeg skal besøge i aften eller nat? Slank pige gerne gfe agtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
something_hard 22 Skrevet 9. Maj, 2014 Hmm du kunne prøve de polske piger i Hørdumsgade. De har været anmeldt herinde. Ellers må jeg nok sige at jeg er lidt for ukendt i Kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 9. Maj, 2014 Forslag til hvem jeg skal besøge i aften eller nat? Slank pige gerne gfe agtig Hvad med hende her: http://seductiongirls.net/pigerne/sascha/ ? /Dino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 9. Maj, 2014 Lækker pige, men er så besværlig at jeg også gerne vil have fransk uden gummi. Gider ikke med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 9. Maj, 2014 Hej Pacer Niki i Hørdumsgade og de lukker normalt ikke til bestemt tid ! Du vil få det bedste GFE i byen som var din egen lille frække ! God sex Luke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 9. Maj, 2014 Man får en telefonsvare i røret, så der er nok lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg