Hop til indhold

Sweet meli vs Jessica serrano

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen herinde der kan lave en kort sammenligning af de to piger?

jeg har set Jessica en masse gange og hun har været lige som jeg har kunne lide det, men nu er hun væk og har tænkt på at besøge sweet meli, men gad godt vide om hun har nogen af de samme træk som Jessica?

Skrevet

Sweet meli er en kæmpe anbefaling her fra 

Kan ikke sige om hun har de samme træk som Jessica (første gang jeg hører om hende)

Mem meli er helt sikkert et besøg værd synes jeg 

Skrevet

Jeg kan mangt bedre lide jessica.. Mali er flot og med flot krop, men syntes ikke hun er så sød som jessica, og så er hun lidt mere stram i extra priser.. hun ville f.eks have extra for facesitting og for jeg ville slikke hendes føder, dette koster ikke extra hos jessica.

jeg vil give jessica 10/10 og mali 8/10 på service

begge piger er 10/10 på krop og ansigt.

Skrevet

Jeg mener at have læst her på siden at Mali er lidt påholdene med kys, så hvis det er en preference, så bør du nok læse lidt rundt omkring. Det kan også være det har ændret sig.

Skrevet

Der blev bedt om en sammenligning.

Hvis det ikke er muligt for dig, så lader du bare være - det er helt ok. 

TT boi skrev, for 8 timer siden:

Hej Mrbusiness

Jeg er enig med Sweet Meli i, at det ikke er helt fair at sammenligne to forskellige piger......

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.