Hop til indhold

Thai i Berlin

Featured Replies

Skrevet

Skal et par dage til Berlin i næste måned, og måske der lige bliver tid til lidt ekstra :)

Hvordan er tilgangen til thai massage? Er ekstra en gængs ting eller skal man lede efter nogle specielle steder.

Hvis nogen kan anbefale et par steder ville det være værdsat :)

Skrevet

Jeg er bestemt ikke ekspert på Berlins thai-massage steder men har da én oplevelse jeg kan dele,
Sidste år i Berlin...  jeg havde gået en masse og tænkte en gang massage ville være godt, så jeg gik bare forbi en klinik og fik en tid med det samme.
denne her ->
https://aromathaimassage-berlin.de/?lang=en

Jeg bad om en times olie massage og da jeg var ved at lægge mig med underbukser på,  fik jeg med tegn og fagter, at vide at det nok var bedst uden... jaja det var da fint ;-)  Massagen var rigtig god og efter "turn around" og en god massering af ben, som blev mere og mere inderlår 8under håndklædet) kom spørgsmålet om "happy ending". Jeg takkede bare ja og bad ikke om mere - så fik et super godt handjob... 

God olie massage 60€ så ca. 450.-kr og et handjob (intet andet) til 20€ mere ca. 150kr  
Så 600kr for virkelig god massage og HJ 

Stedet har som du kan se fin hjemmeside så det lignede et grønt sted... Så min bud er at det er ret normalt at man lige kan få en håndtrold ;)

Redigeret af The_dude_man

Skrevet

Prøv denne www.rotlichtmodelle.de og så suche efter Berlin :rolleyes:

Der findes utallige Thaimassage steder i Berlin :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.