Hop til indhold

Ung pige med former, Østjylland

Featured Replies

Skrevet

Ja. En pige med store udfordringer i livet. Jeg kommer ikke igen. Hun har haft et kæmpe vægttab så de billeder hun sender har intet med virkeligheden at gøre. Det var også et frygteligt rod hun boede i. 

Skrevet

Jeg besøgte hende igår til 30 min og hold da op en halv time 

Hun havde spurgt ind til hvad jeg godt kunne tænke mig og det leverede hun til fulde 

Som mrking beskriver det roder det hos hende, men jeg blev advaret inden jeg kom, om det rodede pga. Flytning 

Nu ved jeg ikke hvilke billeder hun har sendt til andre, men dem hun sendte til mig var ret retvisende. Ja hun har haft nogle udfordringer i livet som, hun ikke ligger skjul på men, jeg syntes nu stadig hun er en frækkert. 

Jeg vil beskrive hende som naboens frække datter

Der er rigtig stor sandsynlighed for jeg besøger hende igen 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.