Massoren 8 Skrevet 24. Februar Hej Hvis jeg godt kunne bruge en omgang lettere erotisk massage (gerne thai eller tantra) i området omkring Skibhuskvarteret i Odense. Hvor skal jeg så tage hen? Alle forslag er velkomne, så længe at det er i det område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 171 Skrevet 25. Februar Prøv Kochsgade i lyskrydset overfor kiosken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 751 Skrevet 25. Februar Noks thaimassage ligger også i nærheden af Kochsgade og kan godt anbefales: https://annoncelight.dk/showad/306589 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 10 Skrevet 26. Februar MrExtra skrev, den 25.2.2026 at 08:08: Prøv Kochsgade i lyskrydset overfor kiosken hvis det er dem med doktorfisk, er det så ikke et mere seriøst sted?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 171 Skrevet 28. Februar Der har ikke været nogen fisk de sidst 4 år… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 10 Skrevet 28. Februar MrExtra skrev, for 35 minutter siden: Der har ikke været nogen fisk de sidst 4 år… Hvilket bare viser hvor ofte jeg er i inde i Odense Har faktisk lige været der og nej der er kun en sild tilbage og hun var da meget sød. Der er dog lidt for meget larm til min smag, men god behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 171 Skrevet 28. Februar Ja Beo er da meget sød, men er måske ikke helt hvad hun har været.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg