Hop til indhold
DenAndenFredagsbar

Den Anden Fredagsbar MARTS - Fredag 13/3 kl. 17-23 holder vi atter hygge-fest med Blowjob Bingo og halløj i hjertet af København HURRA! - Nu med nyhedsbrev

Recommended Posts

Så er der atter Fredagsbar! 
Det er nu fast den anden fredag i hver måned og dermed et fast tilbagevendende månedligt arrangement. 

Vi har fået et nyhedsbrev, så du ikke længere behøver at tænke så meget på at huske at tjekke Eroguide. Nu kan du blot tilmelde dig vores nyhedsbrev.

Næste gang er: 
FREDAG 13. MARTS hvor vi mødes fra kl 17:00 og har stedet til kl. 23:00 

(Det er helt okay hvis man ankommer senere og/eller går tidligere.)

Den Anden Fredagsbar er for sexarbejdere og sexkøbere (i bredest mulige forstand) i hjertet af København – med mad, bobler, Blowjob Bingo og en løssluppen stemning uden fordomme.
Er du ny, nysgerrig, genganger eller garvet deltager? Kom og vær med.

Kvinder deltager gratis – mænd betaler 400 kr. 
Diskret, hyggeligt og lige midt i byen.

DenAndenFredagsbar.dk

Der er i skrivende stund 6-7 kvinder, der har meldt deres ankomst til Fredagsbaren i marts.
Alle deltagende kvinder kan sælge alenetid, hvis de ønsker det. 
Har disse kvinder lyst til at afsløre, hvem de er, så skriver de det selv her i tråden, og I kan kommunikere med dem direkte, hvis I har spørgsmål til priser og ydelser osv. 
Vi stiller sådan set bare muligheden og lokalet til rådighed.

Er du hun og har du lyst til at deltage, enten denne eller en anden gang, så kontakt Eva via e-mail i første omgang eller tilmeld dig vores nyhedsbrev på hjemmesiden.
Denne gang kommer vi dog mildest talt fuldt bookede for hunner, da der jo også skal være plads til hanner, synes vi

Vi glæder os til at se både nye og kendte ansigter! 

Frække tanker og kærlige kram... og Low-Fives til husbehov fra
<3 Eva, Lena, Fredagsbarbarer og -barbarinder <3

PS: Vi har gjort tilmeldingen mere enkel. Man tilmelder sig nyhedsbrevet som man finder på hjemmesiden som trin 1. Hvis du har spørgsmål, der ikke besvares på hjemmesiden, er du velkommen til at sende en e-mail.

evas fredagsbar kaffe-min.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jennifer Romantica har meldt sin ankomst denne gang, og har ikke mulighed for at skrive det selv herinde. 
Eva gør også (ja det er mig, men man må ikke deltage i samme tråd med flere profiler, så I må tage mig på... ordet :P

Der er i skrivende stund 6 han-pladser tilbage. 

<3 Eva

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, 1 time siden:

Jeg kommer også og hygger med alle jer skønne mennesker <3

Ja men så må jeg da heller også tilmelde mig når du nu kommer og hygger :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenAndenFredagsbar skrev, den 24.2.2026 at 19:34:

Jennifer Romantica har meldt sin ankomst denne gang, og har ikke mulighed for at skrive det selv herinde. 
Eva gør også (ja det er mig, men man må ikke deltage i samme tråd med flere profiler, så I må tage mig på... ordet :P

<3 Eva

Hvor mange pladser er ser tilbage a altså han pladser:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borat skrev, for 5 minutter siden:

Hvor mange pladser er ser tilbage a altså han pladser:)

Har hørt der skulle være ca. 2/3 han pladser tilbage :)

Men har lige hørt at @Lauersen har tilmeldt sig, så det kan være mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenAndenFredagsbar skrev, den 24.2.2026 at 19:34:

<3 Eva

Må man kun tage dig på ordet!? Havde håbet på mere:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg ikke selv har mulighed for at deltage denne gang, vil jeg ønske de deltagende herre en dejlig aften med de skønne kvinder. Og håber på en anmeldelse af fredagsbaren eller eventuelt aftale.

Jeg må have tilgode at hilse på @[email protected] til en anden gode gang fredagsbar:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 5 timer siden:

Der var saltstænger, Jeg bar seks pizzaer alene, jeg mangler at gå ned med pantflasker

Og så at du lige vandt i bj bingo som altid:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarley skrev, for 1 time siden:

Og så at du lige vandt i bj bingo som altid:D

Jeg satsede strategisk og tabte men @Mister12 gjorde det samme men vandt men han indløser jo aldrig sine præmier nogensinde han gemmer dem i årtier som om de var årgangsvine der bliver bedre eller aktier der stiger i værdi. ;) :shock:

Jeg vil vædde med at Mister har en Blowjob bingo præmie liggende fra 1. Verdenskrig. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en fantastisk aften, I fik.

Jeg er faktisk lidt misundelig. Jeg har hørt, at lokalerne var helt fyldte, og at der virkelig var gang i det erotiske, sjove og sociale. Det er jo næsten en scam, at jeg ikke var med.

Jeg har faktisk allerede siden januar overvejet at kigge forbi og sige hej til jer derovre. Jeg savner simpelthen KBH så meget.

Hvornår holder I det næste gang, @Dillermand Junior?

<3 AmmaRose 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmmaRose skrev, 1 time siden:

Jeg har faktisk allerede siden januar overvejet at kigge forbi og sige hej til jer derovre. Jeg savner simpelthen KBH så meget.

Det ville da være dejligt hvis du gjorde, du er også savnet i kbh<3

Du kan finde datoer i linket: https://www.denandenfredagsbar.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...