Hop til indhold

Ahornsgade København Rebecca

Featured Replies

Skrevet

Hulk hulk

Har netop kigget på Damernefordig.com og set at min elskede Rebecca takker af.

Mere end 25 års  frække besøg hos Rebecca er slut. Hun suttede pik som en drøm, det var et springvand der ramte en når man slikkede hende og hendes stramme kusse modtog min pik med begær.

Brysterne var lækre og modtagelig for slik og meget mere.

Jeg besøgte hende kun sjældent for ikke at blive forelsket, for sjældent desværre, og nu tager hun ikke imod mere, og har ikke gjort det særlig tit efter at jeg var gjort fri af ægteskabet for nu kunne jeg jo godt lade mine følelser løbe af med mig.

Kære Rebecca hvis du læser dette så usigeligt mange tak for de frække stunder vi har tilbragt sammen gennem de sidste mere end 25 år.

Håber du kommer gennem dine helbredsmæssige trakasserier.

Skrevet

Ja, det er lidt trist. Jeg havde visse planer om at besøge hende, men nåede det desværre ikke.

Skrevet

@W.C. FieldsUdsæt aldrig et besøg hos en kær GP hvis du overhovedet kan få det ind i din kalender. :P

Skrevet

Jeg har også besøgt hende flere gange - udover at hun altid var/er skide sød, behagelig og kærlig, så kunne hun dælme også sit kram. Og så er hun en dejlig moden fræk kvinde! Hende kommer vi til at mangle.

God søndag derude 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.