Hop til indhold

Tanjafrække moden Nyborg

Featured Replies

Skrevet

Hun har været aktiv længe og der er skrevet lidt hist og lidt her. Jeg har gennem længere tid med mellemrum skrevet til hende. Og så svarede hun at hun nu var hjemme i en periode og klar

https://annoncelight.dk/showad/238860

Fik en aftale med to dages varsel. Pris oplyst. Fair. 30 min aftalt. Adresse også oplyst. Let at finde. Ret diskret sted etagebyggeri nær banegården. 

Blev taget pænt imod af lille smilende dame. Buttet og med langt hår. Lidt slidt og svarer til alder. Ingen model type. Brysterne hænger lidt. Og der er noget mave. Kroppen er alderssvarende (58). Lejligheden er rodet med en masse tøj sække. Men ok ren.

Fik afregnet og smidt tøjet. Jeg vaskede penis i håndvasken. Hun havde lige været i bad. Ingen hast, vi lå bare lidt og nussede og snakkede roligt. Dejlig blød og lækre bryster, stive vorter der elsker kys mm. Hurtig våd og klar må man sige. Jeg kunne virkelig slikke længe. Hvilken fornøjelse for os begge. Hun suttede også mig. Dejligt blødt.

Jeg nåede at knalde hende i forskellige stillinger inden jeg kom.

Herefter lidt pillow talk.

Tog ikke tid, men følte intet stress eller pres på noget tidspunkt.

Kommer helt klart igen hvis hun vil se mig

• 2 months later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.