Stenbukken4700 490 Skrevet 22. Februar Søster Det var den 15 årige bror der lå i sengen med sin 14 årige søster og bollede. Da søsteren siger “ahhh hvor er du god, du er bedre end far” “Ja” svare broderen. “Det siger mor også” ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En Nonne Nonnen blev voldtaget af en jæger ude i en skov. “Hvad siger du når du kommer tilbage til klosteret?” spurgte jægeren. “At jeg blev voldtaget 2 gange”. “2 gange?” spurgte jægeren uforstående. “Ja hvis du altså gider!” --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- To ludere snakker sammen Der stod to ludere på et gade hjørne. Så siger den ene luder den anden: “Jeg syntes her lugter lidt af pik?” Den anden luder svare: “Nååhh – det bare mig der lige har bøvset --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hvorfor har Gud givet blondinerne lys kønsbehåring? – Så kan de om ikke andet se når de har menstruation. Den ene blondine til den anden: – Har du hørt at benzinpriserne stiger? – Ja ja, men det betyder ikke noget for mig. – Jeg tanker altid kun for 100 kroner! Hvordan får du glimtet frem i en blondines øjne? – Lyser med din lommelygte ind i hendes øre En blondine gik ind i biograffen. – Blondinen: Jeg vil gerne købe en billet. – Jamen du har da lige købt en? – Blondinen: Ja, men ham fjolset henne ved døren rev den i stykker. Hvad er forskellen på en håndvask og en blondine? – Man behøver ikke ligge og kramme håndvasken efter man er kommet i den. Hvorfor lægger blondiner p-piller på vejen? – De vil ikke have børn i trafikken. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg