Hop til indhold

Anney in Svendborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/448935

Anney har et flot, bredt og smittende smil:wub: Hun er en lille chubby, og dejlig thai. Skøn rund røv og store fine bløde bryster.

Efter min mening er hun smukkere end på billederne, og har mere omkring maven...

Hun er ikke meget aktiv, nærmere en lidt genert attityde, men jeg fik alt det, jeg kom for (massage, slik og hj), og det hele var dejligt:x

Redigeret af Langesen
Fejlrettelse

Skrevet
  • Author

De ændrer åbenbart navne på annoncen. Jeg kan kun anbefale at man spørger efter Anney:)

Skrevet

I går aftes lavede jeg en aftale med hende om at komme i dag kl. 900. Jeg har ikke kunnet få fat i hende siden. Så det kostede mig et par spildtid og noget kørsel. Jeg er ikke imponeret.  

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
Jenslarsen skrev, den 18.5.2026 at 11:55:

Hvor I Svendborg holder hun til?

Strynøvej. Diskret.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.